ads

Sunday, April 19, 2009

tujuan!!??

haha..knpa aku bwt blog nih..?sbb aku borink nak mmpos..sbb apa aku borink nak mmpos?? stadi adv. klkulus yang sepatah haram aku x paham..hhuuhu..

apa la dpa nih...bwt soklan yg aku x reti bwt..haha..mcm mana aku nak reti jwb...adoyaii...apa kejadah la aku dok merapu merapik nih..hermm windu kat suma2 syg aku..nada, ina, wanie, sky, enot, yana, aya, suma2 laa..huhu..weii..aku cm sorang2 ja kat cni..xdak org nak plok aku nada, kalo aku nangeh..huhu..ades...(sob..sob) bwt2 lap ayaq mata..hahaha..gilo mg adila..

dah la..takat ni ja kot.. maleh dah..

s/k..(salinan kpd)..mentang2 aku s/U skrang *wink*:

.::cik megi: syg kamOo sngt3...u put smile on my face evrytime i cry..=)

.::cik nada: syg hg jgk..pch prot aku..haha..gelak smbil nangeh..u cOol..

.::cik filiyana: yg..windu..my chick magnet ada ng hg kan..=)

.::cik dwet: sbq noh..abeh paper exam kita kuaq..

.::cik teman2 yg laen: hari aku indah kalo ampa ada..thnks a lot =D

4 luahan perasaan =):

nada.hanis said... Reply To This Comment

aku pon sayang hg.
alalalla. aku nak sgt pelok hg kalo hg nangeh. betoi... tak tipu. haha. kat sini aku nk pelok sapa pon tatau. suma lari kalo aku nk pelok. hehehhehehe. mss u yang. jgn lupa mai kat aku 1 hb ni. hahahha

Anonymous said... Reply To This Comment

tgh sebok2 pn leh wat blog..huhu

dyla ahmad said... Reply To This Comment

wokeh nada...
hahaha..
imy...
cyg hg..

hehhe..sesibok mana pun kne gak mmberi masa utk diri snidrik..hehhe

adawiah.zaini said... Reply To This Comment

peewitt