ads

Sunday, July 05, 2009

bz TAPI hepi..



haa...ni la keje aku dan mmbe2 aku..bz ja kat mulut..tpi mesti ada msa tngkp gmbaq...hahaha.. sngt besh walopun penat...ni hnya sbhagian..maseh ramei lagi org2 kuat yang menjyakan minggu perksa putra...sngt indah time nih..





haa...ni tag yang kat pintu bilik...Q yg bwt..chntek kan3...=) aku suka pic aku tuh...my bebeh yg tngkp kan..dan dari pic tu lah aku di gelar cik botoX..btoi dak q???hehehe







haa...ni partner aku..dia la S/U 1...aku tolong2 ja...hehehe...dia la partner sekerja ku..dan jgk kosmate aku..hahaha...pnt aku kalo dok ngan dia..dia best utk bergelak ktwa dan best gak nak perang mulut..hahhaha..idop MIJEA...





yang ujung kiri tuh, gabe..dia sngt la pandai mnari...org sbh baa...hehehehe..yg tngh tu aku laa..hahaha..yg paling kanan tuh sin yee...hehehe sngt la ska mnari poco2...yeahh...





haaa...ni as a.k.a mC shoty....(btoi dak aku eja)...hehehe..ni dia dok brtungkus lumus nak bwt blog...chaiyok2....hahaha...
sekian...gmbar laen akan di upload kmudian...=)

6 luahan perasaan =):

..::mrsMeme::.. said... Reply To This Comment

kite msti kena tgkp gmbo..
hahah..
hepi2...

dyla ahmad said... Reply To This Comment

a'ah..
btol3..
=)

Siti Qatrunnada Hanis Shariff said... Reply To This Comment

aku pon bz la ni wey. esok p camping. sminggu. haisss

uNrEgIsStErED said... Reply To This Comment

ermm..
no komen..

wanhairi said... Reply To This Comment

harus laa senja tu dah xhepi mcm ptg itu...

dyla ahmad said... Reply To This Comment

TO nada:uishhh..bru msok da p camping..dasat2..

to uNrEgIsStErED: laa..awat cek x komenn...hehe

to Q:yeahh u r rite..only da chosen 1 knows bout dat..huhu...ketaq kottttt.....