ads

Thursday, August 20, 2009

aku, dia dan volkswagen vol 4'

haaa.....
cik megi pun bersuara...
cik megi: (tngk kat cikgu)....
cikgu:(agak gelabah..tpi maseh control..)
cik megi:erm..cakap gemuk, itam, pendek.....huhu..
cikgu: =D (tersengih..) nie itam la nih...smbil tunjuk2 kat handsock dia...
cik megi: x itam pun......tipu arrr....
cikgu: (hanya mampu tersenyum...)
untuk pengetahuan cik megi, cikgu nie itam org nya..sbb apa???
sbb cikgu nih ska sngt berjemur...mau x gelap kulit dia..
hatta...selepas itu..hehe..cik penang kembali ke meja......sesi
perbincangan pun belaku...lpas nie nak p mana???tnya cik penang..bila tanya cik
megi, dia ckp ikot arr...tnya cikgu lak, mana2 pun xpa..haishhh...pening cik pening..eh cik penang..maka keputusan telah pun dibuat...depa akan meronda2 kat putrajaya ja....
dalam keta suma diam ja...cuma kadang2 ada sesi perbualan antara
cik penang ng cik megi, xpun cik penang ng cikgu...huhu...cikgu sangat teruja duduk dlam 'bug' tu...huhu..sngt comel..tapi
cikgu dok merungut lam ati...huhu...'ala...kne dok blakang..tringin aku nak dok dpan'..huhu...nak mintak segan..maka dia pun berdiam la diri...
da abeh ronda2 suma.maka cik megi pun hantaq la cikgu na cik
penang balik kolej...hermm..sblum nek atas bilik, sempat cikgu senyum kat cik
megi...huhu..tatao knapa..cikgu rsa berbunga atinya......'kan bagos kalo leh
jupa agi'huhu...cikgu bermonolog dalaman...
haaaaaaa.......da nampk cikgu mmng ska kat cik megi...tpi x kan
perigi carik timba..maka..cikgu amik keputusan untuk berdiam diri...kalo bagitau kat cik megi kang tetiba dia x suka kat cikgu...sapa malu ng kuciwa??? cikguuu jugak...lpas cik megi sampei umah dia, cikgu dan cik megi pun smbung ber'msg...waaaaaaaa.....kita tngk apa yg dpa msg2 nih....
cik megi: fuyyyoooo.....
cikgu: fuyyooo??? knpa??
cik megi: comel nye awak...........
cikgu: (mamat ni buta ka??..aku ng selekeh nya tdi...huhu..)..ish..mana ada..silap tngk ka??
cik megi: tak3...awak sngt comel bila senyum....
cikgu: (tersengih sendirian)...huhu..xdak la...biasa ja..awak punya senyum lagi3 comey...
cik megi: tapi x sama mcm awak....
cikgu: =D...
.......................................................
lps tuh hub. dpa makin rapat...cik megi suka ckp kat cikgu...dia
rindu cikgu....ckgu sngt segan...hehee...cikgu segan tapi suka...cikgu pun rindu
kat cik megi...tpi dia malu nak bagitau..=)
hari berganti hari......
cik megi ng cikgu slalu gak jumpa...bila cikgu tnya knapa nk jmpa slalu3??? cik megi pun jwb.. "sy nak tngk awak senyum...awak pwincess sy yg sweet dan comel"...waaaaaaaaaaa......senyum lebarrrr cikgu....tapi.......
cikgu ng dia x kapel pun....xde ape2 pun...maseh kawan..huhu.....nak main2 je ke cik megi nih???
tapi tanpa disangka.........
di suatu petang yang hening..........cik megi pun msg cikgu....
cik megi:awak.........
cikgu: ye awak........
cik megi: sebenarnya..........
haaaaaaaaaaaa.......apa yg cik megi nak bagitao nih???????? berdebar2 cikgu di buatnya.....kalo nak tao apa cik megi ckp......kita tngu 'aku, dia dan volkswagen vol 5'..=D
sabar2 ye....=D

4 luahan perasaan =):

megi said... Reply To This Comment

sy tau cek megi nak bgtao ape..
huhu..
nape asek saspen je bile nak sambung nih..
saspen kte dibuatnye...

dyla ahmad said... Reply To This Comment

hehe..
kne saspen la wak..
bru owg tertnggu2..
=)

wanhairi said... Reply To This Comment

adakah dia nak cakap sebenarnya... cekgu itu obesiti???

dyla ahmad said... Reply To This Comment

hahaha...
kurang ajaq.....

teka lagi, teka lagi..=)