ads

Thursday, November 19, 2009

owhh...lama gila aku x merapu...

ini kerana komitmen aku..

yeah...



hermm..

atceli ni bru abeh program kat kolej..

ari tuh g ulu yam..

huhu...

wat kem untuk2 student k6 yg terpilih tu..

bgos3...

good work guys..

keep it up..

idop PEWARIS..!!!=)



pasni kena bertungkus lumus wat utk BPO..

kesian aku tngk napi sorang bertungkus lumus..

da la keja aku..

tpi semua dia yg bwt..

hhu..

mintak ampun encik guntur...eh silap...encik napi..

hehehe..

gurau jerrr...



pasni nak g langkawi lak..

bak kata basit..

kite nak g kursus..

hehe..=)



kursus hanya la program bayangan..=)

paham kan...



hermm..

ingat nak jupe chentaku b4 balik..

hhuhu..

macam x sempat jaa..

huhu..

chentaku nak g bandung..

huhu..

cmna nih...=(



xpa la..

balik png tros la....

huhu..syg awk chentaku..



untuk teman2..

ayoh kita siap kan BPo..

nnti kita g langkawi sama2..=)

okeh guys....



macam biasa..

sayang suma sahabat2 saya....

sayang juga chentaku..

sayang mak sy juga...

sbnaqnya....

aku ada certa pasai g genting ritu ng cik megi..

tpi aku tngh menunggu pic dri cik megi..hhuhu..

harap bersabar..

sy hanya mempunyai 2 tangan dan spoloh jari..

sy nak tolong en. napi dulu....

mari3...

0 luahan perasaan =):