ads

Wednesday, December 16, 2009

kau mual...

okeh...
ntah..aku tatao nak bagitau mcm mana..
aku rasa mcm bodoh..
sbb kau baek..
aku kna layan baek2..
kalo x nnti org kata aku jahat..
tpi aku rsa nak sumbat kepala dalam tong..
hipokrit ka aku...
sbb apa..
aku muak...
crita putaq2...
simpati berplastik2..
hg kta ska aku bagai2...
redha katanya..
tpi x abeh2 menyesal sorang2..
blajaq trima tkdir la baii..
aku penat la wei...
katanya..
org tua aku 1st class..baek thp dewa...
of kos la...mak aku la weii..
tpi bkn baek thp dewa ng hg ja..
ng suma org..
hg start ska la konon..
aku tao hg baek..
aku tao hg ckp btoi..
tpi aku mual la wei...
rasa nak tmpaq laju2...
stop talking rubbish..
hg ckp mcm mlm ni jgk hg nak kawen ng aku..
laki aku nak ltk mana wei..
katanya nak luah kan isi hati..
bkn nak bagi aku tngl laki aku...
tpi hg merayu2 bagai mcm suroh aku trima hg..
katanya tamao hmpakan harapan mak nya..
abeh hati aku ada hg kesah..
ada hg tnya aku ska ka hg dok luah segala isi prot hg tu..
aku nak muntah la wei...
bkn jenih aku nak jiwang2 trok smpei mcm tu....
laki aku knai aku lmbat..
tpi dia lagi knai aku..
nak muntah aku kalo aku bc segala menda hg tuleh..
bila aku kata kawan..kawan dah la..
jgn mintak lebey...
nnti aku benci...jgn smpai tahap aku nak buang hp aku dalam longkang kalo
aku dpt msg hg..
aku layan hg punya kol elok2..
sbb aku tao hg org baek..
tpi jgn smpai baek hg, dngn hg punya perasaan bwt aku meluat...
x abeh lagi muak kat dlm hati aku yg dah memang semak nie..
baek kna tmpat la wei..
nak luah2 segala isi perot biaq kat org yg btoi..
sowie la aku tros semboq cmni..
tpi x pa..
hg x bca blog aku kan...

ok sudah........simpan balik muka dlm poket..malaih lyn..


10 luahan perasaan =):

megi said... Reply To This Comment

yg awak ckp laki awak tu kte kan...

dyla ahmad said... Reply To This Comment

ye cik megi =)

megi said... Reply To This Comment

wuuu..mujuq..hahaha...
igtkn post ini ditujukan kat kte td..

dyla ahmad said... Reply To This Comment

=) bkn la syg..

oh nada said... Reply To This Comment

sapa niii?

b!Ntang said... Reply To This Comment

sabaq noh kaklong..
mybe dy desperet sgt kott..;)
ngeh3..

dyla ahmad said... Reply To This Comment

-->nada: later aku cita k..nak cita kat cni cm malaih..

-->bintang: ntah la..rsa cm tu gk..

wanhairi said... Reply To This Comment

- meroyan ka pa??..
- cam telenobela..
- dah mkn ubat??
- kem salam kt mangkok tuh..
- walaupn ak xknl dia, tpi ckp dia
dia "hang trok!!!"
- bagi ja penampaq ngn slipar croc hang tu..kalao xcukup tebal ambik kasut caspia aku nih...
- kalo nak lempaq hpon dpn muka dia pun xpe gak...tapi wat kuaq simkad lu...pastu lepas lempaq hp hang, hang ambik wat balik henpon dia... haha...

budakmentah smt.ktn said... Reply To This Comment

omak oi..gila betik pnjg hg mbebel...ganaz~~panaz~~
sapei aku pon nek marah~~haha..

dyla ahmad said... Reply To This Comment

-->Q:haha..aku rsa cm nak bwt mcm2..tpi dia dok jaoh..mujuq..hahaha...

-->iming:hahaha..tao xpa...hati aku lagi panas...