ads

Wednesday, January 13, 2010

hari ini aku malu2...kah3..

en3 kali ni aku nak mengucapkan a zillion tOche untuk kamOo, kamOo dan kamOo yang telah meng'wish' hari-ini-dalam-sejarah aku...

aku sangat la terharu dan haru biru kala ini....tengkiu2...meh aku nak bgitau sesuatu..haha..sbnq nya aku lupa rini besday aku..smlm hafiz wish..baru aku sedar...(bkn sdaq dah tua...) arini aku akan meningkat ke umo 59-63+25-15+90-75 hahaha (kira senirik)....

last nite kat pmd..tetap jam 12 tengah2 malam....bkn jam aku..jam depa..jam aku, aku tatao yg mana btoi..hahaha...mereka, mereka dan mereka telah menyanyikan lagu slamat pengantin baru kat aku..eh...(hahaha..gatai meghela mak aku kata)..lagu untuk org2 matured la..kah3...sila muntah sekarang...aku sngt la segan+malu+nak sumbat muka dalam beg laptop+nak tutup pipi+nak gelak puas2=AKU SANGAT BAHAGIA!!!....thnks lagi skali dan rasanya dah berkali2 aku dok toche2 nie..untuk sahabat2 aku....yg jaoh, yg dekat, yg bawah meja, yg dalam bilik, yg dalam toilet dan di mana2 la...aku sayang ampa banyak100000000000000x......

last nite jugak chentaku datang..amik aku..then mcm biasa...McD.=) jupe yana...makan kenyang2 ng chentaku....tngk dia puas2, dalam2 macam da lama x jmpa...(padahal baru jmpa)...ok3...aku mengaku!!! xpuas tngk chentaku....rindu nye la.....adeh3...en hati mengetok3 dada ku..(jgn nak imagine pelik2)...haha

untuk anda semua yang telah membahagiakn hari2 aku...aku nak ckp terima kasih (tolong tampaq aku laju2..ni da masok jutaan ribuan kali aku ckp trima kaseh)..aku sayang ampa....

untuk mak: k.long da besar...=) tpi rindu murtabak megi mak....=(huhu...sayang mak....

okeh3...mata aku masok habok dah nie...

cpt2....

chow...=)

sayang kamoo, kamoo dan kamoo...

7 luahan perasaan =):

megi said... Reply To This Comment

nak adiah..nak adiah... =)

M!ss AnEm said... Reply To This Comment

aku pun rndu murtabak megi mak ang!!!

mCsh0rtY~ said... Reply To This Comment

sekali lagi..epi besday..
cyg kamoo ketat2!

b!Ntang said... Reply To This Comment

hehehehe..
sy wish lmbt!
ngeh3...;)

iming said... Reply To This Comment

hg pegi tulis kat kawasan byak habuk knp..ish3...hahaha..
happy tuk hg y gumbira...

SyahmiFikri said... Reply To This Comment

seyes.. aku pon rendu murtabak megi mak ang.. hahah

cik botoX said... Reply To This Comment

haha..tu la..aku dok terliuq dah nie..