ads

Monday, February 01, 2010

aku kejar dan terjatoh..=(

"semangat aku terbang...

belom di tambat sudah melayang...

baru rasa nak senang...

susah pulak datang....

tpi aku tetap tenang depan org...

sebab aku xnak dorang cakap belakang...

bukan tambah dosa aku, tpi dosa korang..."

haha...









sengal2 otak sebenaq nya...

aku nak bersemangat macam minggu lepas....stadi cantek, keja mtm ok..xdak la x bersemngat mcm arini...

tolong aku...aku dah mintak kat Dia...tpi kalo ampa ada jln laen nak naek kan smngt aku..plzzz... let me know...

6 luahan perasaan =):

oh nada said... Reply To This Comment

I MISS YOU SAYANG!
nanti balik raya cina kita jumpa okey? :))

hamihemo said... Reply To This Comment

orang yang bijak ialah orang yang boleh mengatasi masalah yang menimpa diri dia..
smile =)-

cik botoX said... Reply To This Comment

-->nada: i'm not goin' back la dis cny..huhu..=( ada kem..nak g t'ganu..

-->mijea: yeah...

-->cannot be written: haha...i will..

oh nada said... Reply To This Comment

lah tak balik ka?
IMYSM dear :(

iming said... Reply To This Comment

mandi bunga~~hihihi

cik botoX said... Reply To This Comment

-->nada: jmpa sat ja tdi..huhu..

-->iming: aku mandi bunga plik lak stgi..haha