ads

Monday, February 22, 2010

tunguuu sekejap..!!

disini aku ingin mewar war kan...aku sudah selamat kembali dari terengganu...alhamdulillah..=)
walaupon kondisi aku agak kurang stabil..sperma2 aku hyperaktive..eh..tersilap plak...haaha...sudah2....aku akan menhapdate pic2 disana...tnggu ya...

oh ya...x lupa jugak...aku ada kejutan masa prestij..hahaha...kejutan la sngt...okeh2..nak tngk dtng prestij..

tata..=)

4 luahan perasaan =):

megi? said... Reply To This Comment

sy leh ke dtg prestij tuh...

nyonya penang said... Reply To This Comment

blh..sy ngan is ada prsmbhan..=) dtng la...kteorg nye prsmbhan yg last.

Nurul Harun said... Reply To This Comment

terengganu dekat mana?

nyonya penang said... Reply To This Comment

sy bkn dok terengganu..=)
sy g oliday kat t'ganu...
sy ske berjalan2...