ads

Saturday, March 27, 2010

cik petro mengetag aku..toche..

who urself at home?
  • perlukah aku membuka pekung di dada..kah3..aku seorang yang sngt pemalas nak mampus...kadang2 baju, adik aku basuh..masak mak aku..hahaha..aku?? malas nak ckp la..kih3..
  • aku anak sulong dari 3 adik bradik..haha...i'm da only girl...jgn jeles...haha
  • aku anak pakcik ahmad ngan makcik radziah..=) i'm proud 2 be their daughter...
  • aku kat umah x lekat kat umah..haha..

2. who urself besides a friends?

  • sngt la hepi go laki..kah3..
  • i'm good listener...(they said so..err)
  • aku seorang sahabat yg tatao nak show appreciation...(yeah dats me...but i appreciate them in other way...)

3. 5 things that you aspire but have not achieve yet.

  • aku nak ada gaji riban2, pastu bagi kat mak aku, adik2 aku, org2 susah tiap2 bulan....but then...aku hanya melukut di En selotape ja...tq 2 enchek selotape n my mum 2...=)
  • nak baiki VW a.k.a bug chentaku,,,sngt la windu..
  • nak kawen nak kawen nak kawen...hahah gatai..
  • nak keja besaq, nak keta, nak dSLR..tolong3.....
  • aku nak sngt pegi bali...but then..mcm lmbat3 lagi ja..

4. who is your spouse's name?
EnChek Muhamad bin Arshad..=) a.k.a cik megi...

5. 5 things you like most about your partner?
  • cik megi bukan seorang yang talkative, tapi ngan aku...=) i like......
  • dia tao nak handle aku..haha....even when i'm all boring..
  • dia straight forward punya org...senang...xyah bunga2..aku bukan reti nak bunga2...
  • dia independent...even aku x slalu ada utk dia..kan syg...
  • he loves me damn much..=) walopun xslalu dia bagitau aku...=) i know him better..

6. the date when you couple?
  • the date is not important, its the moment we remember..=) kan sayang...

7. the bitter memories with your EX-partner?
  • aku juga ditinggalkan macam cik petro...kira jatoh talak guna tepon ja la..haha..but dat make me stronger...


8. the theme song of your love?
  • cinta antara kita...=)

9. what changes you want to see from your EX-partner?
  • be urself....life is too short 2 be sumone else...

10. tags 10 of your others friend.
  • cik puan
  • dina 1st
  • mijea
  • ieka..
  • are2..
  • sky..
  • alia
  • cik ilebiu
  • dina 2nd
  • ruh islam

2 luahan perasaan =):

Lt. fDanialz said... Reply To This Comment

hang tapena tag cheq~

nyonya penang said... Reply To This Comment

laaa yaka..
ok2 aku tag hg nie..
sori la wei..