ads

Tuesday, April 06, 2010

smileless...

tadi aku jalan2...berblog walking...walopun wifi lambat cam siput ba alif ba ya...aku kuatkan semangat..sbb da lama aku x ziarah blog2 yg aku ska..


dan...

aku mesti singgah kat en. mimpi punya blog...

sangat suka...lagu2 dia..haha..kna ngan jiwa aku la wei...cair wei..
tpi ska bila dia cita pasai baby dia..huhu...wei..hg sweet gila.....ska aku baca post2 hg....

hg buat aku teringat kat cik megi...huhu...saya rindu awak cik megi....walopun awak msg skit je tdi....huhu..atlis ur msg make me smile...

lagi aku melawat blok cik puan, sori cik puan..baru nak wish besday nie..

epi besday cik puan..=) sonok yerk dapat jam..

erm...lagi...saya rindu cik megi..itu je...

saya x nangis...yeay...(tipu)*sigh...

saya rindu awak nie cik megi...btol2...

saya rindu awak sebanyak banyak nya...sembunyik pun nampak...

slamat mlm sayang...

5 luahan perasaan =):

Cik Nad said... Reply To This Comment

tenkiu 4 da wish cekgu :)
i pun rindu cik megi lah..
opsss!
~lariiiiii~

.TATENS. said... Reply To This Comment

whus dat cik megi ???!! nk taww!! hhahah.. wpon hg rsa suma org dah taw kcuali aku yg ketggln zaman ka, tp x pa.. haha :D kem slm kt cik megi? hehe..bole ka? hoho

cik botoX said... Reply To This Comment

cik puan: nak kene cik puan nie...alaa..xleh kejar cepat2...cik puan tinggi...*sigh..
hhehe

are2: hahaha...1 day u.ll kno him...no sweat..nnti aku kim slm bnyk2...

cikkiah said... Reply To This Comment

uih...sangat comel si kunin itu..hehe

cik botoX said... Reply To This Comment

eh..=)hehehe...tq2..