ads

Sunday, May 30, 2010

hectic week...=) i love it


salam...

hoyeh2...akhirnya ada jugak cerita aku nak ceritakan..minggu nie sngt la extreme week..y? owhh adik aku terpaksa dikejarkan ke hospital sbb tngn dia kena ayaq panas kat hostel..huhu...look bad jugak, plus dia tngh exam week, nak pmr plak thn ni..ish3..sooo, aku sebagai pemandu yg berhemah menjadi pemandu mereka2...hntaq adek p hspital..pick him up..drop kat skool, send back 2 hspital, pick him again, (terus g tngk wyng n Mcd time wit my old fren..sampingan je nie) =) then amik adek then bawk balik...fuhhhh.....n now, tngn dia beransur pulih..alhamdulillah..


jumaat sopping2 with ina..hoyeah3..=)


sabtu amik pakcik (mat), semey, mirul n hafiz n trus g pendang umah radzi..tngu mukhti, minum2, terus g umah k.mas..then jumpa Q, amey, zul, abe, abg yop, ash, napi, kubeng n ijat...wuuhuu..i'm da only gurl..sooo?? x kesah pun laa...haha..


n kat bwh nie gmbaq k.mas, pengantin perempuan...cantik kan3..=) masa aku tngk 2 sngt la terkesima...cntek wei...aku x dak gmbaq pengantin laki, sbb suma dalam kamera depa..nnti2 la aku upload k..


nie hantaran sebelah pngantin pompuan, sngt cantek...hijau ngan black sngt cntek...heh..(bila nak kawen nie..haha..gatai2...)


n pastu balik umah..ahd pagi bwk adik p hospital nak dreesing dia punya balutan 2..huhu..then napi msg, ajk kuaq...wuuhuu...then ahd tengah ari skit depa mai mah aku.. aku x sampai umah agi depa da sampai umah aku, nak amik aku...ish3....
(cdt 2 pakcik, kubeng, ijat, napi, n abg yop sbb depa berjaya sampai kat umah aku...yeah2..)


then we heading 2 QB, mkn nasik kandaq kat pelita, mkn rojak kat padang kota lama, ngorat2 awek kat atas jmbatan pulau pinang..ijat la nie... ish3...ngorat x betoi3..kan x dpt..aku da siap bukak tingkap dah..haha...pic kat bwh nie, masa kat QB..haha..aku suka pic nie sbb ada kepala otromen yg besaq..yeahhh.. i love superhero...=)


nie kat pdng kota...mat yg syok kan?? haha..padahai org penang...b4 nie kami p kedai jual ikan..napi beli ikan sekoq, dan sangat cantek...=) napi, nnti balik kolej nak sekoq tao ikan..=) hehe...


dan lepas 2 jumpa abe kat masjid, then depa hantaq aku balik umah, sbb nya, abe, kubeng, ijat, napi ngan ash nak rushing balik kL...depa org bekerjaya..hehee..have a safe journey guys....

thnks 4 da short trip tpi sngt best ronda2 ngan ampa, tpi terkilan skit, da janji ngan napi nak mkn mCd n tngk wayang, tpi x smpt...xpa..balik kolej nnti k..=)

k la..

selamat pengantin baru utk k.mas n suami nya..=) semoga bahagia ke anak cucu..

selamat tua jugak utk, cik oh nada bini ah chong...hg da tua..haha =)

nite2 semua...


6 luahan perasaan =):

nada hanis said... Reply To This Comment

haha. ADILA! ruginya aku takdak! kalau tak mesti kita dikelilingi kumbang2. aww. mana aci makan sorg! haha

Shah Scander said... Reply To This Comment

selamat pengantin baru buat kak mas!

FyZa said... Reply To This Comment

owh! ijau! i like..hehe...;p

nyonya penang said... Reply To This Comment

nadaq: haha...mkn sorang lagi kenyang..haha

kanda: k.mas cntek..=)

fyza: hehe...cik fyza punya baju kawen pun ijao kan3...

Unknown said... Reply To This Comment

pengantin tu lawa nooo~

nyonya penang said... Reply To This Comment

haha..pengantin suma lawa, tambah ngan berseri seri lagi kan...=)