ads

Tuesday, August 31, 2010

serba tak kena

saya rasa nak ke shah alam ini malam...

ntah kenapa...

mau amik nada n ina dan berfoya2 di shah alam..


bersama teman2 laen...

tiba2 saya rasa bunyik cengkerik melampau lampau..

menambahkan hening malam yg gelap lagi pekat...

yaa...saya rasa rindu dengan gurlfrens saya...

saya dah tak boleh tulis panjang2..

mata saya sudah masuk habuk...

tapi saya betul-rindu..

tiba-tiba ada angin tiup2..

daun2 pulak berterbangan...

ya...sah saya rindu mereka...

semua nya serba tak kena...


namun..esok kelas kul 8...PERFECT!








cik megi..jom saya hantar awak balik..tapi saya rasa mcm nak overnite..tapi awak keje esok..tapi kelas saya kul 8..tapi saya nak jugak..tapi boleh ke..?
(my fav word: TAPI..) can u spot that?

6 luahan perasaan =):

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said... Reply To This Comment

biar saya ambik ina tu..awak tolong buat kueh ya

megi? said... Reply To This Comment

ye baek la...

cik botoX said... Reply To This Comment

brutalsolo..:okeh2...nnti aku roger kat ina..haha

cik megi: hey awak..=)

Anonymous said... Reply To This Comment

weyh..pny sp brutalsolo 2?st..yg kuaq mkn ng kita kt aym penyet 2 ka?hahaha

cik botoX said... Reply To This Comment

bukan la...
dia blogger gak..
bukan yg aritu tu.
haha

Anonymous said... Reply To This Comment

hg cuba tgk ayt aku..cm keling..pny sp brutalsolo?hahaha..gila2!!