ads

Sunday, August 22, 2010

warna warni sangat

assalamualaikum..


harap maaf..post bergambar lmbat tiba...
sbb sumber gmbaq tersekat kat kastam..
haha...
jumaat tu dengan x semena mena terlintas nak p i-city..
ajak pkcik, pkcik lak demam2...
maka ajak cik mimos, mijea n Q..
drver nya..cik megi...
aku??
planner ja..haha
sila la tngk pic2 yg x seberapa nie ye..=)


 cdt to cik megi..=)

 fine..abaikan muka sengal gua..

 kita tngk sejaoh mana tendangan cik megi..=)

 "enchek snowman..mari lah bergmbaq dengan i.." kata Q

 lalalala~

 aku suka pic nie..suci gila nmpak..cdt to mijea..=)

okeh..nie bajet model ye semua..

 rumput? ish3..

 beg aku jadik mangsa letak kamera..kurang ajaq..

fine..aku jeles pic nie...sngt cun okeh...

 ehem2...ada enchek mermaid blakang gua..

last but not least...=) 
tadaa...

okeh habes sudey...
harap mata anda terjamu lah ye..

till then..


.::gua rasa nak mkn ayam panggang bukak posa nie..

14 luahan perasaan =):

Syifa Alshah (wutwut) said... Reply To This Comment

grrr~ kenapa sume org nak gi sane??
jeles.
jeles.
belom penah jejak sane.
ade member kate ada satu tempat berhantu kat sane.
yezzah cekidaut!

nyonya penang said... Reply To This Comment

yaka??
uishh...
kat mana kat mana?
kena p selidik nih...

QERY HASAN said... Reply To This Comment

ada beberapa org hntu...diorng selalu tiup wisel...

♥ Cik Puan Pinky ♥ said... Reply To This Comment

i-city sgt cntik.
mase i pegi sgt ramai org.
nk bgambar pun ssh :(

QERY HASAN said... Reply To This Comment

apasal semua gambaq cam lepeq???

hamzah ian said... Reply To This Comment

jom kite g elmo.. kite dating ah.. gua tak penah pergi jugak ni

nyonya penang said... Reply To This Comment

Q: yg tu hantu boleh di kesan punya..cuma kalo yg agak lebih kopi tu xnmpak la sngt..haha.

pic lepiaq sbb aku terlepiaq kan..haha

cutebabygurl: tu la...kalo g time x ramei org, baru best nak tngkp gmbar kan..

hamzah ian: haruske x ajak aku..hahaha

Syifa Alshah (wutwut) said... Reply To This Comment

jom².. yok cik botox pegi jugak!
ahakss
tempat brhantu tu tak silap bhgian² atas..
entahlaa sbb member yg bgtau..
tak pnh gi ttw nak describe gane.. ahakss

Unknown said... Reply To This Comment

wah!!!
cm best je p sana??
teringin nk p...
tp...xberkesempatan la..
huk3...

jaoh ak??nghe4!!=))

nyonya penang said... Reply To This Comment

cik elmo: wuhuu...nnti kita g selidik..haha..xsbq nih..

cik bintang:dkt seksyen 7 s.alm..
dekat ngan pintu blakang uitm..
haha..
ajak pami p..

Unknown said... Reply To This Comment

hehe=)
klu ajak pami p...
alamatnya...xp la..
hehe
lalalalala~~
=D

nyonya penang said... Reply To This Comment

hahaha..
hampeh dia tu

Unknown said... Reply To This Comment

ops!!
terkutuk dy la plak..
lalalala~~
harap2 dy xbaca la ekkk...
heheh =P

Unknown said... Reply To This Comment

yes!!
akhirnya..
suda smpi i-city...
ngn jyanya..
hahahhaa=))

ramai gila org..crowded!
urgh..
dh la kena byaq..
xsempat nk masuk cold room..
huhuhu...

xpa..pape pun..
best!