ads

Saturday, November 06, 2010

entry makanan...sapa lapaq jgn tengok...

 salam...
sahabat2...aku mintak maaf...pic untuk di upload x dpt di upload sebb cable hp kna p amik kat cik megi...maka hari ni aku nak umumkan bahawa senarai2 di bawah yg menjadi peneman aku sepanjang stadi week telah habes di belasah aku....huhu.........lapaq lagi wei...macam mana nie....kata sahabt saya..."apabila kita sejuk (ujan2 la) kadar metabolisme kita mencanak naek" OMG...patot la.............


ini adalah kerepek pisang..sapa tatao?? ya...
kegemaran aku la suma jenih kerepek2 nie...
kerepek ni
mak kepada Jepoon (kwn cik penang ngn cik megi) bagi kat aku..
okeh2..mak dia bagi kat kami semua masa g johor aritu...
mmng best gila arr dok umah dia...walopun sat...=))
cik megi..kami nak p lagi kat sana tao..**wink2
sahabat2...saya adalah kipas-susah-mati untuk menda alah kat atas nie..
huhu....malang sekali..aku telah habeskan nya dengan cepat sekali..
ditambah dengan pahit tiramisu+manis white choc+almond...
marvellous....
aku sudah boleh pengsan bila pk menda nie dah abeh...
(kilang Beryl's blakang UPM ja..haha....)

ini adalah serunding...
serunding ini adalah pemberian
enchek mos...
bakal abg ipar dia mmng ada kilang serunding...wuhuuu...
aku boleh mkn menda nie saja tnpa mkn ngn nasik ka ketupat ka...
haha....ini jugak sudah habes....=(

yg nie adalah mirip botoi ayaq aku..
bukan aku mkn botoi ayaq nie...
dah berbotol botol air aku minum hari ni..
 bagi mendapatkan oksigen....
aku ini adalah pelupa..
2 botoi ayaq aku (1 nike, 1 adidas) telah arwah ditinggalkan entah dimana..
huhu.maka aku beli yg tin nie ja skrang..
hilang pun xdak la meroyan kan....
huhu...

maka...
didalam bilek aku hanya tinggal.............
tidak!!!
dah x dak apa2....
mcm mana nie.........
nak mkn seharian juga harus dihadkan sekarang..
memandangkan aku anak yg x suka menyusahkan keluarga di kampung...
segan wei nak kol mintak dwet...
(x hensem la wei...apa barang anak jntan merengek2 kat mk nak dwet)aku maseh ada tulang 4 kerat ni nak carik rezeki halal senirik..
(tapi aku dok perabih dwet kerajaan yg ku gelar enchek SeLoTaPe)
miahaha...

setelah itu..abeslah sudah entry yg kukira
berunsurkan MAKANAN ini...

till then...

7 luahan perasaan =):

Wan Zulqhairi said... Reply To This Comment

Mau serunding gak!!!

nyonya penang said... Reply To This Comment

sudah ku bilang kan habes kok...
mau apa lagi pak....

Cik Nad said... Reply To This Comment

kami lapaq tapi tertengok.sob sob~

nyonya penang said... Reply To This Comment

OMG!!
itu kes parah...

B A Z L I said... Reply To This Comment

weh2
serius weh
huhu

Wan Zulqhairi said... Reply To This Comment

mau eskrem.

nyonya penang said... Reply To This Comment

bazli: serius awat wei?? lapaq ka..haha

Q" lepas exam..sila tahan nafsu anda...