ads

Tuesday, November 16, 2010

saya jeles

salam semua...

saya nak pesan nie...

tolong jgn buat saya rasa sedih @ iri hati

kerana anda dapat beraya dikampung halaman bersama tersayang

dan sy beraya di perantauan bersama rakan2...

ketupat, rendang sila jauhkan skit..

nnti air mata saya menitik dengan x semena mena..

baju raya saya x kesah sngt, sbb baju raya saya dah jarang beli...

makanan raya saja yg saya kesah..

owh ya....untuk keluarga dikampung, terima kasih sebab kol

dan bersimpati dengan kami yg jaoh diperantauan ini...

sekian saja ucapan dari saya...

selamat hari raya aidil adha...

(hasrol tag aku kat lagu raya..damn..teroih emosi...)

4 luahan perasaan =):

SyahmiFikri said... Reply To This Comment

hey dila..
same here.. raya d perantauan..
w/o family..
juz friends.. neway~
eid mubarak yer..

FyZa said... Reply To This Comment

ala ciannya kat dia..sabar ek..nti blik kg gak..sabar taw..selamat arie raya aidiladha..take k..;)

Syifa Alshah (wutwut) said... Reply To This Comment

saya beraya di kl , ada lemang dan nasik impit . sila jeles . hehe

nyonya penang said... Reply To This Comment

syahmi: eid mubarak too...huhhu sedey wei...

cik fyza: tengkiu2...tolong mkn ketupat utk cik nyonya..

cik elmo: tidak2...jgn sebut...huhuhu...kami raya mkn McD..huhu