ads

Friday, November 19, 2010

walau ku tulis dengan air mata....

salam...hey..kau penah rasa tak...bila kau sngt memerlukan seseorang, dan baru kau sedar, xde sape dngn kau...dan masa tu yg mmpu kau buat hanya menangis utk sesuatu yg x pasti..hey kau tao...ITU AKU!! ye itu aku...kau tahu...aku bukan org yg senang2 meletakkan prasangka utk org yg baru aku kenal...dan kau tahu, setiap kali aku berprasangka buruk, semua nya akan jadik buruk...kau tahu tak!!...sbb tu aku akan menangis setiap kali aku berprasangka buruk...kau tahu!!...satu2 nya yg aku takut ialah hilang org yg aku syg....kau tahu!! dah 4 kali aku hilang org yg aku sayang!!! kau ingt sng nak hapus dari ingatan...bila ayah kau, laki yg kau syg separuh mati, kawan baik yg jadik peneman kau, mak yg kau sanjung bagai nak gila hilang...itu saket kau tahu...kau tahu...bila kau sebak tahan tangis kau...bantal kau dah lencun dek air mata kau yg dikatakan sia2, hati kau x de yg fhm... itu SAKET kau tahu!!....kau tahu bila satu2 nya jalan yg kau harap, bukan lagi harapan yg pasti...apa kau buat?? hey, kau tahu bila yg kau harap, x jdi mcm yg disangka...itu saket kau tao!! aku lari dari masalah, aku saket, aku x lari dari masalah pun aku saket...yg mana aku nak pilih...hey kau tahu, keputusan yg sepatotnya jadik hak aku untuk dipilih, goyah dek kata2 mereka..hey..aku sendiri yg saket kau tahu....kau tahu, bila pisang bakal berbuah kali kedua...kau dah mampu hidunya....apa yg kau akan buat?? buntu kan....ya..ITU AKU!! kau tahu, bila pilihan nya cuma dua...aku maseh x mmpu nak pilih....dan kau tahu...hati aku bukan sekeras batu...kerana hati ku hanya lah cantuman2 hati yg dah lama pecah..dan kau tahu, bila ia pecah kali ke 5..aku x pasti aku mmpu bertahan atau aku akan pergi jaoh...hey..kau tahu, org yg sentiasa jnji akan bersama kau masa senang dan susah, adalah org terakhir yg akan sedar kau punya  masalah...kau tahu....aku tetap menangis, walaopun yg hilang itu tetap hilang, dan yg ada hanya menganggap kau sebagai punca masalah dan perempuan penoh masalah....terima kaseh..walao hati aku x sekebal dulu, sekurang kurang nya aku punya hati kan...hey hati,,sekarang tinggal kau, aku dan Dia..










selamat malam syg...

13 luahan perasaan =):

B A Z L I said... Reply To This Comment

wow2!!
ptot la hujan kt sini
hahaha

nyonya penang said... Reply To This Comment

haaa...rasakan...

Wan Zulqhairi said... Reply To This Comment

very the terbeliak mata i baca.. tak faham!!! hiperbola sangat hati u..

eizy_noor_izza said... Reply To This Comment

speechless la dik. apasal? take care

Anonymous said... Reply To This Comment

adila, sy mitak maap.as a kwan, kdg3 sy tak meluangkan masa utk awk.tmbah3 lagi sem ni mmg haru biru. kdg3 sy malu dgn diri sdri sbb awk sntiasa ada utk sy.. if u need my shoulder,juz tell me. its olwez free 4 u.anytime n awnywhere..

sabarlah dila. saya tahu kamu mampu hadapinya. kdg3 kita perlu menanges utk tenangkan hati kita. bahgia dan duka hanya kita yang rasa..


luv, cik petro.

nyonya penang said... Reply To This Comment

Q: hiperbola itu indah okeh..hahaha

cik fiza: huhu...biasala...masalah dunia yg x penah selesai...=)

cik petro:hey....sy syg awak tao x...=) thanks dear...

b!Ntang said... Reply To This Comment

haish!!
awat neh kaklong...
sabaq nah...
ALLAH sentiasa berada di samping org yg bersabaq...
byk3 berdoa nah..
i'm with u~~ =)

Taten Lila said... Reply To This Comment

Sabarla syg. Stiap dugaan ajar kte utk lebih tabah :) muahx!

Wan Zulqhairi said... Reply To This Comment

Motif tacing aspa?? motif hati berbunga..

nyonya penang said... Reply To This Comment

cipak: banyak sngt nak di pikir kan..xpa2...sekarang sudah neutral..=)

are2: betul!!..=) n now i'm stronger...

Q: harusla tacing..itu kawan okeh..

b!Ntang said... Reply To This Comment

kaklong...bgus la kalu da neutral...
hehehe;)
sabaq naa...kak long kena kuat!hoyeah!! ;)

p/s: saya sentiasa bersama anda~

hamihemo said... Reply To This Comment

sory trafic jem..baru baca entry ni..pe pun d u kan iran women hahaa...gagah perkasa kalah aq ni..haahah..
kami mahu lihat kamu tersenyum..heheeh...biar sepet mata tu..
haahha..
enjoy the holiday...

nyonya penang said... Reply To This Comment

cipak..=) thanks dear...
mijea:owh..mata sepet ku sudah x leh buat apa..haha