ads

Friday, December 03, 2010

asek2 mintak maaf..bosan aku...

salam...


mintak maaf untuk semua yg invite utk GA,contest, award n tag...aku x dpt nak tunaikan buat masa nie..aku kurang berblogging skrang...aku perlu kan masa aku..huhu...too many things to be think in 1 time...aku nak mintak maaf jugak kat pinat n Q aku x smpat nak habeskan paperwork ngn gerak penajaan...utk supervisor aku, dokter ct..sori jugak sy x jumpak dr lagi...


i need my own times..n i need to heal the pain inside by my own...aku selesa begitu mungkin..bukan xnak share problems, tapi aku rasa selagi aku boleh simpan sorang i'll keep dat...okeh kawan2...ceria2 selalu..=).. x semua masalah kita boleh cerita kan...there's always a private matters in any of us..kan?


hey..sorry seems the hardest word kan....but u know wut, because of the word the pain inside u, the hatred that u feel can be blown away..trust me...coz i already did...

2 luahan perasaan =):

Unknown said... Reply To This Comment

its oke sis!
kalu itu boley menenang kan kamu..
go on.. ;)
take care yeee.. ;)

FyZa said... Reply To This Comment

hye dear..rndu sama kamu!