ads

Wednesday, January 12, 2011

penculikan buggy..=)

salam...


macam mana hidup semua org kat muka bumi nie? harap2 ceria sampai rasa nak lompat2 x turun dah...macam mana jugak dengan sem baru mula nie? ada rasa semangat yg nak mmpos x? xde? ish3...sama la kita...masa mula sem ja aku dah lmbat p kelas...ish3 lagi...


owh..saja nak bagitau ampa suma, enchek kaboi telah aku hantar pulang ke kg halaman, atas sebab2 tertentu...malas nak pk...dan sekarang bug comel menjadi mangsa ku...sbtu lepas cik megi buah ati pengarang ulam jantung ku p outstation..mujuq akak p jugak...fuh.....(sambil sapu dahi)...x senang duduk aku dibuatnya..hahaha..maka aku culik la bug comel balik uPm...**wink2...


soo bug comel menjadi warga uPm la sekarang...dan aku dah ditahan berkali2, sebab bug comel x dak sticker keta lgi...enchek kaboi punya dah sampai ke penang...so aku nak kena mintak balik la sticker tu...huhu...sabar ye buggy...


ok lah..aku rasa blur2 skrang nie..bnyak lagi menda nak kena setel....okeh...sapa2 nmpak aku dan bug comel berkeliaran kat uPm tegur2 ler..hehe..buggy nie pemalu skit org nya...


okeh..till then..
daa


ini buah ati sy nom 2..=)

1 luahan perasaan =):

b!Ntang said... Reply To This Comment

untung la org 2 ada bug.. hahaha;)