ads

Tuesday, March 29, 2011

bossanova ke?

...salam n hye there..

video

haa..dengar22 kan lah..haha..aku suka lagu nie...dan sahabat aku enchek nadaq suka menkarok kan lagu nie..sora nadaq sedapp ooo...rasa nak mintak sign kat dada..tapi kami saja la x tunjuk kata kami teruja bila dia nyanyi lagu nie..stgi dia kembang bermangkok..haha...sapakah nadaq? owhh...ala blogger yg itu lah..yg pakai sepek itu lah..ala yg gitu2 lah..haha ampun nadaq..saya mengutuk anda nie..sbb sy rindu kan belaian anda..haha..owh..sebelum terlupa..nadaq jugak salah seorang kekasih sy yg cun..best ooo ada awek cun..hg ada?? aku ada..hahaha...


(perasan dak aku gun kata ganti diri aku ngn saya bercampur baur..sila abaikan..toche sifu)

4 luahan perasaan =):

nada hanis said... Reply To This Comment

hang buat aku sangap microfon!

nyonya penang said... Reply To This Comment

hahaha...aku buat hg sangap mekrofon sbb aku pun xdapat nak meluangkan masa bertemu mikrofon..haha

ehem-ehem said... Reply To This Comment

org x pki dah lagu nih jadik nada dering.........

nyonya penang said... Reply To This Comment

enchek ehem2: saya x ckp pasai buat nada dering la..sy ckp pasai nadaq..