ads

Saturday, July 02, 2011

boleh guna ka alasan nie??

assalamualaikum...

disini aku nak tanya ampa2 yg selalu deal ngn kastemer la kan...apa pendapat ampa kalo kastemer asek guna alasan 'customer is always right' untuk memenangi situasi??

bagi aku::::
aku tak setuju bila kastemer mai komplen dan dok buat kepala sndiri dan menggunakan alasan
'customer always right'...pfffttt....aku x kesah kalo salah kami dan dia pun boleh konsider n win2 situation..nie kalo dah mai mcm gengster...dok buat pala tao..mmng la saja nak menempah kata2 tahik kan...owh..untuk pakcik kastemer bengkel sblh jangan dok mai buat pala tao..nak cerita hg ada nite vision kat kamera canon..aku x heran la...p cerita kat org lain hg punya cakap besaq tu..kami x minat sikit pun...noh....

sekian kata2 panas dari nyonya..
sehingga bertemu kembali dengan cerita lain..

0 luahan perasaan =):