ads

Sunday, November 13, 2011

memori daun pisang #3





salam alaik..=)


biskut jambul aku panggil menda alah nie...
sapa time kecik2 dok merap(merap=merengek) nak beskut nie kat pak dia? sila angkat tangan...
aku dah mmng angkat tangan dari tadi..miahaha


smlm jumpa...teroih beli sbb rindu kat ayah kami....
dulu ayah kami manja kan kami sbb kami ja anak perempondan pompuan dia..
tapi la nie kena beli senirik..sbb ayah kami jaa tau kami suka mkn beskut nie..org laen tatao..haha


ok habeh entry..
jom stadi...






Peribahasa 4 today: untung anak lelaki cari carikan, untung anak perempuan nanti nantikan..=)

3 luahan perasaan =):

Wan Zulqhairi said... Reply To This Comment

Nanti aku jumpa biskut ni aku beli kat hang. Dulu aku slalu jmpa biskut ni kat pasar malam. Aku pun dah tak ingat macamana rasa biskut ni. Oh, nama biskut ni biskut jambul eh??

Dylla Fadzil said... Reply To This Comment

biskut zaman kanak kanak dulu. setiap minggu pun mst topup bekalan biskut ni hehe

nyonya penang said... Reply To This Comment

kann...=)
wuhuuu sngt nikmat dapat biskut nie..