ads

Tuesday, November 01, 2011

saya bakal cekgu yang...

salam alaik..=)


sapa kat cni nak jadik cekguuuuu....=) ramai jugak nak jadik kan..aku pun nak..tapi x konpiden dengan diwi-sendiwi..(sila lempang dengan laju..haha).. banyak kali aku dok tanya Enchek Mos..boleh ka wei aku jadik cekgu? ka cekgu jadik aku..apakah! 


aku takot sebenaqnya...aku takot student tak paham apa aku ajaq..aku takot student bantah cakap aku stgi aku bawak kuaq pedang samurai ugut suruh buat reja skolah..aku takot kalo student tanya aku soalan advance..aku takot laa aku takot..haha..haa cmna2?? aku takot student otai dari aku..stgi depa dok pijak kepala plak..student la nie bak bidadari dan bidadara kayangan..cekgu jentik pun kena saman..kalo kata2 tusuk bak sembilu yg aku dok bagi rasa depa saman malu wooo...


student baguih tusyen dapat nama..student teruk cekgu ngn sekolah dapat nama..haihh.. kalo la aku boleh praktikkan angkut kerusi keliling sekolah sbb tak siap reja skolah kan syok... nie kena berdiri ataih kerusi pun mak pak mai sound cekgu sbb bagi malu anak dia...


apadehal!! "enchek try la ajaq anak enchek di skolah ini..tengok lah bagaimana perangai anak enchek yg 'bagus' ini.."(kalo la aku ada keberanian nak ckp mcm nie..) hahaha hammmpeh..mau aku plak dok ketaq lutut..huhu.. tapi xpa.......Dia kan janjikan yg terbaik untuk umat dia..=) besaq tara mana pun masalah hg, msti ada solution..mau ngn tamau carik ja...haha..


aku tewingin (sila lempang lagi) nak jadik cekgu yg cool, otai n penoh dengan ilmu..close dengan student tapi depa still ada respect..(berangan dahhhh..) tapi mau stail yg tegoq skit bercalaqqqq reta aku jenoh..aku nak p skolah jalan kaki jaa nnti..hahaha....tak pun aku suruh cik megi hantaq aku..haha..kan senang..


tadi aku tengok video budak skolah pompuan gaduh yg Cik Nada post kat fB...lagi meremang bulu roma aku tengok wei...aku gaduh dulu x dak la sampai tarik2 rambut..sangattt x kewll..miahaha..sbb aku mana penah begaduh..buli junior tu normalll lettteww..haha..tapi aku respect cekgu wei..hg jgn dok gatai la p report kat mak hg satgi mak hg bersekongkol dengan cekgu nak mengenakan hg lagi ada laaa....dulu sngt kewlll..la nie kiok... haha


ish macam mana niee macam mana nie...dah la final year dah nie.........huhu.....(aku dok takot sorang2 sambil menjahit nie)...okeh..hobi aku menjait..cuma x dak kelapangan nak p kelaih ja..tungguuu la nnti...aku nak p kelaih menjait...hahaha....tiba2 aku rasa nak jadik cekgu KH..=) alaa apa2 pun x pa..yg penting usaha, doa n tawakal..kan...


ok lah..aku nak mengcantekkan beg first aid kit aku plak..


till then peeps..


=)




lalala~~jgn lupa singgah kat kedai kami (cik as and cik nyonya)..kami jual kaen english cotton..cantek, and comel...harga berpatutan.. CottonLicious

0 luahan perasaan =):