ads

Tuesday, June 30, 2009

cerita air kotak....

huhu...skrang aku kat fakulti ****..huhu..tngu student bru ada tklimat pe ntah..shbt2 dan aku agk kebuluran disini...huhu..tpi xpa...tngu la lunch japgi..skrang student tngh minum pagi...menu nyer air kotak+ kuih pe ntah..huhu..tetibaa.....


dngan x se mena2...aku nmpak la sorang puan nih..agak sedap badan nya...student plak suma da masuk dewan sbb nak continue tklimat..ada la air kotak yg bnyk lebih nye...aku nmpak puan nih pegang satu beg itam..dia kuaq kan suma barang dri beg tuh, pastuh dia letak air kotak satu persatu...bila terasa diri nya di perhatikan (aku le yg tngk tuh), dia dngan kalut2 dan cepat2 nye masukkan lagi saki baki air kotak yg tngl..huhu...bnyk gilaaa....bkn nak bgi kat PU (pmbantu univrsti) yg tngh kebulur nak mmpos nih...hhuhu..sngt la x puas ati...


aku bkn nak kata lapaq trok sngt..tpi cuba la bertimbang rasa skit...pk prot snirik jaa...prot org laen x kira..haaa...ape kes...ish3....2 la org kite...bnyk yg selfish...tpi aku x kata suma..ada gak yg pk pasal org laen...hermm...blh nak jdik selfish..tpi berpada2 la...pk la org laen sama..sngt la x puas ati..huhu....


herm..ok la..abes sudey berleter....okey...mau bersuka ria bersama shbt2 ku....daa.....

10 luahan perasaan =):

muhaiminzulkifli said... Reply To This Comment

klu aku jd ank, aku p amik ja..
dh la uni open tender kat dorang untuk sediakan mknn
uni yg bayar..

pastu bila ada makan lebih dorang yg sapu, bkn nk bg kat student..
sapa jd mangsa??

student jg...

aNoNyMoUs said... Reply To This Comment

ermm..org dah kawen mmg arr cengitu..
mesti nak bawak balik nyer..
nak bg ank2..
makcik2..
sahabat handal..
jiran tetangga..
jkkkkk kampong..
dan ahli rukun tetangga..
natijah dari cerita cekgu ini aDaLA..
sikap tamak ini harus disemai dari kecil lg..
jika tidak..
bila dah besar nanti..
bila dah jadi puan..
bile dah keje kat upm..
bile dah ade kuasa kat fakulti ****..
kuasa tersebut akan disalah guna..
dan penyalahgunaan kuasa tersebut akan disebarkan melalui blog2 bebas..
dan akhirnya akan diketahui umum..
oleh itu..
kte sebagai rakyat mesia yang perihatin..
haruslah pergi mengundi dengan jujur..
supaya mesia pada masa akan datang..
tidak dipenuhi dengan orang yang bukan2..
btw..
awak ni comel la..
muhuhahah..
sekian terima kaseh..

Danny Vengeance said... Reply To This Comment

laa asal ko xminx jer air kotak dari dia?
mane taw dia bek ati ker nak bagi huhu

dyla ahmad said... Reply To This Comment

TO KUMIN:btoi2...x fair kan..huhu.
tapi tu la hakikat nya skrang.

dyla ahmad said... Reply To This Comment

to aNoNyMoUs: =)..btol ckp awk..
memang kne semai dari kcik..boley tamak..tpi berpada2 la kan..
ni bukan disebar melalui blog2 bebas ye cik aNoNyMoUs...
ni hanya luahan perasaan supaya puan2 lain sdar yg kita sntiasa diperhatikan...
tima kaseh sbb anda rkyt m'sia yg prihatin..=D
muhahaha...
btw...
sy x la se comel cik aNoNyMoUs..=)

muhaiminzulkifli said... Reply To This Comment

persoalannya, kepada siapa harus kita suarakan masalah ini?

MPP? Fakulti? Makcik yg jg tender tu?

dyla ahmad said... Reply To This Comment

haa..
itu yang kite x tahu...

kalo kita suarakan..nnti di kata nya kite kuat mengadu yer...

dyla ahmad said... Reply To This Comment

to danny: haa..kalo aku mintak dia bgi xpa..
kalo x bagi cm na??

filiyana said... Reply To This Comment

sbr lah syg.sesetengah org mmg macam tuh :)
hehehe

dyla ahmad said... Reply To This Comment

ehem2..hai yg...perl tuu..=)
eh sok jga bazar x?