ads

Monday, June 22, 2009

ku tlah di tag Syed!!




1. Ape perasaan anda sekarang?
.:: perasaan??ke perasan?hahaha..rindu kat my bebeh..huhu..

2. Saya nak makan?
.:: laksa penang, laksa johOr, satay..huhu..ttiba prot aku bunyik..

3. Saya tak suka?
.:: dipaksa, memaksa, dimarah, memarah..haha..aku sngt x ska xtido..hahaha..xska diam..

4. Impian saya?
.:: nak bahagia kan mak aku, nk idop ng my bebeh smpei bila2, nak gaji BESAQ, nak ank ramei,hahaha...

5. Haiwan yang saya tak suka?
.:: ulaq...gerun aku...

6. Saya harapkan?
.:: hidop yg indah ng org2 yg aku syg dan di berkati..ehem2..
7. Jika boleh putarkan masa?
.:: nak mintak maaf kat ayah..hermm..bnyknya salah aku..=( i miss him damn much..
8. Saya pada 10 tahun akan datang?
.:: da kawen =), ada ank of koz, otw amik pHD, ermm harap kurus la aku...huhu
9. Handphone saya adalah sebuah?
.:: nOkia 7373 L,Amour Collection..huhu..tpi hp aku x la sechntek ni dah..da barai...thnks mak bgi hp nih...syg mak..=)

10. Saya pernah bercinta sebanyak?

.:: berkali3..haha..monyet pnya Chenta..haha..2 kali arr..but i hope dis is da las 1..syg kamoo cik megi

11. Saya suka pada?

.:: naluri hati..when i can't decide sumthing properly, i'll just follow insticnt of my heart..

12. Kawan-kawan saya?

.:: they rOCk my day...great frens ever..

13. Pernah dikhianati?

.:: entahla...ssh na cam pengkhianat..haha..gunting dlm slimut, ada udang sblah mee, batu dlm lipatan..haishh mcm2 la..

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

.:: pancong!! haha...ala maafkan je la..maleh nak gadoh baek aku tito..

15. Senaraikan 6 orang untuk di'tag':

.:: tamao la 6 owg...hhuhu..sikit..aku nak suma yang jdik follower aku bwt tag nih..ookkeeyy guys..syg ampa..muaxx..

11 luahan perasaan =):

Danny Vengeance said... Reply To This Comment

nasebek ko tak tag aku..
tak perlu la aku kene wat
huhu

dyla ahmad said... Reply To This Comment

weiii...hg tuh follower aku...wajib bwt..nak kna pancong ka.

SyahmiFikri said... Reply To This Comment

hoho.. ak di tag.. sory dilah.. aku dah menjawab tag ini.. hehe

muhaiminzulkifli said... Reply To This Comment

dila, ank kena tag lagi..
dgn aku plak..
mesti jawab...

dyla ahmad said... Reply To This Comment

to syahmi: yaka?? ok2 anda di maafkan dan di kecualikan.

to kumin: kne tag agi?? xpa2..aku akn wat scepat mungkin..=)

COLOURFUL SHAWLS said... Reply To This Comment

new lovely shawl..polka dot, abstract design and many more.. 1 for Rm13, 2 For Rm25, 3 for RM36..

dyla ahmad said... Reply To This Comment

yaka??
ermm nak tnya..suma muka seswai ka pakei slendang?

M!ss AnEm said... Reply To This Comment

bila ang nk jd follower aku ni?
harus kah aku jwb tag kamoo?

dyla ahmad said... Reply To This Comment

harus2...now i'm ur follower...
huhuhu..

wanhairi said... Reply To This Comment

harus ke cik botox???

dyla ahmad said... Reply To This Comment

harus okkeeyy..
arini ramei student msok..
aku da cucuk botoX ng susuk..hahaha..