ads

Thursday, July 16, 2009

aku, dia dan volkswagen. vol 1

hermmm..aku tulis en3 nie hasil daripada cik megi punya suggestion..crita ni bkn rekaan semata2..hehe...ermm so sblum aku teruskan crita nya..biar aku knal kan watak2 dalam vol. 1 nih..antara watak2 nya..cik megi, cik penang dan cikgu..

pada zaman dahulu......=)

erm...cik penang ngan cikgu ni kawan..dorang slalu gak kuaq...tapi dorang ni bkn la kapel atopun mmpunyai apa2 hubungan..ehem2..kwn ja..lepas cikgu knl ngan cik penang baru la cikgu tao..rupanya cik penang senegeri dngn nya...pastuh..satu ari cik penang pun tnya kat cikgu..

cik penang: cikgu..nak bagi num kat cik megi bley dak??

cikgu: bgi ja la..bkan nya nak kna mkan org pun..huhu..

cik penang: Okehh!! =)

sebenaqnya..cik megi nih mmbe kepada cik penang..dpa kwn dri kolej dulu agi...cik penang slalu cita kat cikgu pasal cik megi..cik penang cakap cik megi da keja..cik megi ni pendiam kalo ngan orang xknl...cik penang kata, cik megi ni xdak la jht2 sngt org nya, nakal tu ada la...=) (xgitu cik megi) ermm..cikgu x penah tngk mka cik megi..cik penang tunjuk pic pun bkn nmpak muka..cik megi pakei topeng..hahaha...=) comell......

hermm...da lpas dari cik penang bgi nom tuh cikgu pun tngu la cik megi msg dia..hermm..x msg2 pun....cikgu tngu dan trus menunggu...knapa cikgu tngu??? haa itu yang kite x tahu...hehehe.. mungkin cikgu da dngr cik penang slalu cita pasai cik megi kan..hermm..nak jgak la cikgu ni knl kan...sapa la sbnq nya cik megi di sebalik topeng tuh...

setelah sekian hari cikgu menunggu.......................



nntikan di aku, dia dan volkswagen vol. 2..=) chauuuu....

6 luahan perasaan =):

mCsh0rtY~ said... Reply To This Comment

cepatla post...

Danny Vengeance said... Reply To This Comment

huu ni kesah beno ea?



(dila folow la blog aku huhu)

cik megi said... Reply To This Comment

WUUUUUUUU.....

dyla ahmad said... Reply To This Comment

to as:hehe..sbr2..

to dany:aku x follow lagi ka blog hg???sat2...

to cik megi: =)

M!ss AnEm said... Reply To This Comment

aku rasa cam taw ja ending cita ni..
haha

dyla ahmad said... Reply To This Comment

haha..no3...
cita ni xdak ending..hehe..
just wait n read..=)