ads

Tuesday, July 28, 2009

selsema ba.alif.ba.ya....

huhu..kecoh satu UPM..
ingat kan x kna kuarantin disaat U2 laen dok katup.....
rupa2nya kena jgk..
huhu..
aku balek esok okayyy.........
hahaha...srunuk2...
gila toi tdi..mau x terkejot..ttba msg masok..."tolong bagitau suma MTM esk start cuti sampei 4/8...ish..biaq btoi..
rupa2nya...mmng btoi pun....
saat2 mcm ni la cdt hp aku akan habes...
mentang2 aku s/u....
abes suma org aku kna msg..
hhuuhu...
x claim2 lagi pun...

apa2 pun...
slmat berholiday sahabat2 ku..
sapa2 nak ikot aku balek penang jom esk..
hahaha..
b4 balek musti la jumpa chentaku dulu kan...
weeeeeeeeeeeee...=)
windu le bnyk2 nnti..huhu..
windu kamoo cik megi...

7 luahan perasaan =):

Lt. fDanialz said... Reply To This Comment

tak seronok la macam nih !!

QERY HASAN said... Reply To This Comment

harus ke tinggalkan kami kt jalan TAR tdi...????
tapi best giler tadi pi....
hang ada msti lgi poyos...
nak gi lagi.....

nada hanis said... Reply To This Comment

derrr~~ haha. tak rindu aku ka?

east said... Reply To This Comment

seronok dpt balik umah tapi kena tinggalkan orang yg kita sayang..isk2..kawan2..

east said... Reply To This Comment

Holiday1Nostudy1=H1N1 hihi

nyonya penang said... Reply To This Comment

to danny: awat x syok wei.??

to Q:sngt2 sori wei..
huhu..bkn ku pinta..
huhu...xpa2...b4 balik rya kita p lagi skali k..jom2...

to east:huhu...btoi2..
aku balik umah da la mmbe x ramei..reja mkn tidoq ja la aku...

btw..aku ska equation hg..
hahaha...
Holiday1Nostadi1=H1N1...hahaha..

nyonya penang said... Reply To This Comment

to nada:musti la aku windu...
huhuhu....cm na holiday kita ujung thn nie???
huhu..kalo H1N1 smakin menular...
ish..
xkan nak kna kensel kot...
adoii..