ads

Saturday, October 10, 2009

bola-di-baling-baling..

okeh...ini pulak crita dikala ketensionan...ada plak sejenis medium melepas tension iaitu dengan bola-di-baling-baling..
hahaha...ini crita di kala ada pertandingan bola baling..
as usual..
aku ada pic yg di posing dan memenohkan memory kamera..haha..
okeh2..
mari dekat mari dekat..

ni time da abeh nih..
kalo nak bwt team ja..kami berempat x dpt dipisahkan..
tpi pertandingan ni mijea x leh masuk..
kalo dia nak masuk kna tukaq jntina..
maka dia telah dilantik dengan rasminya menjadi referee..
dan kadang2 jdik ball picker..
hehehe..


okeh kami bersama coach kami..
cikgu nad..=)

ni la kumpulan referee, ball picker dan jugak penjaga masa...
hehe...dpa geram xleh main..
sabaq noh..

haa....ni la team aku..
dri kiri: cik penjaga goal, cik pivot, cik attacker, cik penjaring gol,
cik tangkap bola, cik winger n cik kapten..ehem2..
i kapten ok...=)
cikgu nad nak plok tu..tpi sbb kami wangi sngt time tuh..
so dia pun agak menjarakkan diri nya..
=)
kami di tiang gol kemenangan..hahaha.


weee....dapat hamper...=)


di kala kami memposing..mimi di belakang sedang beristighfar..
eh...INJURT rupanya shbt aku..
mimi telah berlanggar dengan tem lwn..
maka hidung nya berdarah..
waaa...
untuk beberapa saat kami main tnpa mimi..
huhuhu..
tpi miimi dengan mka bersemangat tros msok court balik..
weeeeeeee....=)

kaki power...=)
hahaha..
main guna tangan okkeyy..

kasot yang chntek..heyyy!!..


wooo...
kamceng okkehh..=)


smbunyikkan peloh atau pun bau nya??
haaaa...anda rasa??
=)

referee pening okkeyy..
katanya...
"aku nak tiup ke tak nih?? tdi dorg da bgi dwet"
hahaha..bribe free okkehh..

referee yang x tdo..=)


cuba carik aku..
hahahha


oppsss...
posing maut..=)


kawan sampai bila2...=)

letih tapi besh!!

2 luahan perasaan =):

QERY HASAN said... Reply To This Comment

mana hamper??? xdak pun smpai kat aku

nyonya penang said... Reply To This Comment

haha..
abh di tengah jalan...