ads

Tuesday, October 27, 2009

xsesat..yea2..=)

weee.... nak crita nih..
tdi lpas exam statistik..
aku sngt la frust..
aku pun balik dengan lemah longlai nya..
mana x nya..
sblum exam bleh ja aku jwb soklan tuh..
dalam exam..
neves punya pasai..
ngeng2..
huhu..
maka aku mengambil keputusan untuk tdo setelah sampei bilek..(sebenaqnya on9 sat..=))
dalam kul 5 cmtuh...
en. mos msg aku tnya dok wat pa..
aku ckp la x bwt apa2...(nak cover tdoq..haha)
tpi en. mos lebey mengerti..
dia tnya tidoq ka..
aku pun ckp ya..
tetiba dia ajak kuaq..
ish3..
aku pun menyerang la dengan soklan bertubi2..
kerana...
aku sangt la suka jlan2..=) wahaha
nak kuaq mana???
nak wat pa??
bila??
nek apa???
hahaha..
tau en .mos jwb apa??
p mines ja la..tatao nek apa..(ringkas dan padat)
ngeng..
hahaha..
aku pun bercadang seorang diri utk pegi kat cik megi aku..=)
hati aku sangt la berbunga...
windu gila neh..=))
then calling2 yana...
pinjam keta yana....
pastuh apa g..
aku ckp la kat en. mos..
kalo g kat megi ley x??
dia x kesah..
hahahaha...
aku x bagitau cik megi utk kesana...
kenapa???
sbb nak bwt surprise la konon nyaa...
tpi sbnq nya..tkot kna mrh..nnti sesat lagi..tau la aku kan ssh ingt jln...
huhuu..
sesampai nya di sana...
aku nmpk cik megi....waaaaaaa.....sngt ska..
(mengada ja aku..cm lama x jmpa..ada aku kesah..hahaha..buah ati aku okkeyy!!)

msok la dlm kdai cik megi..
wuuuuu....
sesonggohnya aku sngt la segan...
hhuu.tatao knapa...
shbt2 aku lak dok syok try mcm2 kat kdai tuh...
ni ada la skit pic2 shbt2 aku berposing...
ttba as tnya..ni kdai ka pameran..hahahaha..ngeng5...2 in 1...
sila nikmati santapan mata ini ye...



can u see dat??? as...aku rsa hg mmng leh msok utan da seswai dah tuh..wakaka..

tao x???aku sngt ska topi (err..topi ke??tatao nak pngl apa) tuh..prasan x yg En. Dutchman dalam citer spongebob tuh.. topi dia la nih...sngt ska okkeeyy...=)

okehh..pengumuman2!!!(sila nyanyi dengan melody lagu carik jodoh..) ni bf as yg baru..tlng jgn kaco as..hahaha..

err...en. mos muka suka.tpi cover malu2...eleh..mcm org tatao..hahaha..cik megi..mimi nak beli menda atas kepala tu tao..=)

ni as dengan jan...harus la berposing..hehe..tengkiu tu bos cik megi kerana membenarkan rakan2 sy bermain2..hahaha..

setelah abeh minum ng megi n amik2 barang..

kami meneruskan perjalanan ke rumah sedara as...=)

selepas itu kami ke hentian kajang untuk makan sup yg dikatakan as sngt la sdap itu..huhuhu...

sori as..not really..very d oily..huhu..harus la aku pening setelah makan...huhu...

okeh2...maka kami pun pulang ke upm dengan jaya nya...

to cik megi: kami balik kot jalan yg x kna tol..x sesat......=)

okeh2...jln2 habis sudey...

di kesempatan ini...

aku nak wish gud luck utk sahabat2 aku..

mari kita berjuang dengan kertas exam yg x kenal erti kesian kat kita...yerghhh..=)

4 luahan perasaan =):

megi said... Reply To This Comment

ermm...
ckp kat mimi..mende tuh name dia ghilie suit...
harga rm 850.00
student nyer price rm 843.00
hahaha...
tak sesat ek..
jalan sehala..boleh arr...
huhuaha..

Anonymous said... Reply To This Comment

kau nie btol2 cikgu math ke?kalau btol cikgu,aku kene panggil apa ek?sbb aku 17 tahun jer.

Lini Hasnan said... Reply To This Comment

tens 4 upload my pics dear....one of mine looks errkk!

nyonya penang said... Reply To This Comment

to megi: hehehe..xpe..jnji x sesat..mimi ckp dia nk bju bdk yg kaler ijao siap ng topi ng seluar tuh..utk kegunaan msa dpn..hehehe

to sipot:haha..aku bkn ckgu lagi..ckgu math wannabe...haha..

to as: hehe..nice la dear..=)