ads

Tuesday, November 10, 2009

wuuuuu....

ptng ni mau balik upm sudey..
huhu..
aku mahu menceritakan beberapa tragedi gara2 hendak menghantar borang
berjanji2 itu..

seperti biasa aku tiba di kampung halaman tepat jam 5 ptng..
dngan muka x puas ati..
aku kol mak aku..
mashaallah...time tuh panas gila...aku ngn muka penuh berkerut kat
dahi..
berjalan smbil memegang hp aku yg da nak punah tuh..

aku: hello..mak kat mana?
mak: kat traffic lite..skit g..sat noh..
aku: okeh2..

masa aku tngu tu..sat ja pun tpi aku tatao knpa muka aku bengang
semacam..
hahaha..
hobi aku sbnqnya..
hobi aku: tngk org dengan muka x puas ati..dengan seribu 1 tanda
tnya...
hahaha..
mana x nya..
masa aku dok tngu mak aku, ada sorang pkcik bus..(ehem2.. nmpak muda lagi)
tpi aku pngl pkcik sbb chentaku pun aku x pngl abg..kan3...xkan aku nak pngl ABG
kot..ish3..
okeh2..pkcik ni tngk aku punya lama..(bkn prasan..tpi mmng btoi dia tngk
aku)..
aku ng muka x puas ati + muka seribu 1 tanda tnya + muka lapaq tngk la kat
pkcik tuh...
hahahah..
puas ati aku..
pkcik tu cm nak senyum x senyum..
hahaha..
sori la pkcik aku lapaq sbnq nya..

maka mak aku pun sampei..
setelah sampei di rumah..
aku terus ke dapur dan membuka tudung saji..
ya allah....
saliva aku xdpt ditahan lagi..
aku mencapai pinggan versi talam..
lalu aku mencedok suma nya...
hahaha..
mak aku hanya mmpu melihat..
hehehe..
sodap gila...

malam tu jugak aku mengsetelkan segala bagai borang..
xdak la byak pun..
hahaha..
pastu ahad aku lepak ng mak aku ja..
aku pun dok termenung kat blakang umah..
eh2..
ada nangka la..
aku pun berjalan2 pegi sembang ngan mak ndak aku..
"mak ndak..kalo wat gulai nangka sedap nih"
hehehe...
mak ndak mengangguk laju..
aku bagitau mak..
dengan serta merta..
mak aku kata..
jom kita piknik...
wuuuuuuuuuu...
mak aku siap2 lalu ke kekedai mmbeli kerang dan toge..

huhu..
proses memasak bermula..
mak ndak bwt kerabu, mak bwt gulai nangka..
aku???
hahaha..
tolong merasa..
hahaha....

okeh2...ari isnin plak..
aku ng mak pagi2 da kuaq...
p bukak akaun bank islam...
hehehe...
pastu g pejabat daerah..
pastu g LHDN..
pastu g antaq...
fuh penat2...
smpei tngh hari laa.
da la xmakan...
huhu..

pastu g beli tiket nak balik rini..
skrang tngh on9 ng cik megi...weiiii...
sngt suka...
okeh3..
nak post sudey...

hermm..
untuk sahabat2 aku..
tngu kepulangan ku ok..
untuk chentaku jua.....=)




4 luahan perasaan =):

megi said... Reply To This Comment

ye baek..
sy tuggu...

eRiN said... Reply To This Comment

eyh..xcuti ke??npe nak blk upm da??

mCsh0rtY~ said... Reply To This Comment

adila...sejak 2,3 menjak nih aku mcm ade sewatu y nak share ngan ko...ntah la..
konflik lam diri aku..
hurm..
mmg aku ngaku,hg mmg gud listener~

dyla ahmad said... Reply To This Comment

to megi: tengkiu sbb setia menunggu..=)

to erin: nk p lngkawi la cek oii..
hhehe..free..

to as: just tell me when k..aku da balik nie =)