ads

Sunday, January 10, 2010

aku sekadar di pinggiran....

aku sekadar di pinggiran..
aku sedar aku manusia hina di mata nya...
jgn kan tegor...pandang pun x..
tpi jgn lupa aku jua punya hati...
kerana aku manusia biasa..
yg sama je ngan kau...
cuma aku sekadar di pinggiran...
melihat dari jaoh...
kerana kehadiran ku x pernah pun ko sedar..
aku kan semut itam atas batu yg itam...
aku semut x cantek..
mana ada org nak pandang..
apatah lagi menyahut pnggilan aku..
aku kan sekadar di pinggiran...
batu bernyawa...
bila kau penat baru nak bersndar kat aku...
bila kau sihat, aku yg sebesar besar alam pun ko xnmpk..
haha..
apa aku merapu nie..??
ok2..
jgn percaya kata2 aku..
nie hanya penyedap hati yg luka...
trima kaseh kau yg aku pangil SAHABAT!!

5 luahan perasaan =):

megi said... Reply To This Comment

wuuuuu.....

iming said... Reply To This Comment

mintak ampun klu aku ade tergolong dalam tu....

megi said... Reply To This Comment

mujoq kami bkn sahabat ampa kan...
huhu..
kami laen...

oh nada said... Reply To This Comment

apa jadi kat hang ni? semacam sgt ni. haishh

wanhairi said... Reply To This Comment

hai cik semut itam...kalau ada masa beli laa cat nippon then pggil kawan2 awak cat batu itam tu... kaler pink ka, putih ka...baru org nmpk