ads

Saturday, January 09, 2010

tolong la amik saya....tolong!!

hahaha..amik la aku..tolong3...bkn apa..aku nak kuaq la esk..tpi maleh nak nek komuter dan juga bus-mines-yg-pusing-smpei-sg-besi tuh.....huhu...encik megi...tolong amik saya yer esk..saya nak ke amkorp jugak...spa2 p amkorp roger2 la aku..hahaha..aku disana menannti anda, anda dan anda,,hhaha...

untuk pengetahuan para hadirin...semenjak 2,3,4 menjak nie..aku telah mengalami keberatan kepala yg amat sngt...smpei jalan aku agak terumbang ambing..tdi nek moto jimy pun macam nak t'balik..smlm...mkn burger smbil urot kepala hotak...adoiii....aku tiada migrain..ttpi adakah ini tnda migrain..oh tidak3..!!! ok aku menjerit mcm pondan....haha...

skrang tngh tngk ice age..tayangan free,,tngk la kan...hahah smbil2 on9 nie..ok la..aku tatao nak tulih apa sbnqnya...nie info ringkas..hahaha...okeh2...slmt menjalani kehidupan untuk kamoo, kamoo dan kamoo...

notakakikutuku: terima kasih a zillion untuk mak aku yg terchenta...mak bagi hp baru...=) sprti yg dijnjikan..time kasih mak..sayang mak banyak3...=)

4 luahan perasaan =):

megi said... Reply To This Comment

mak..
kami pn nak hp baru...

oh nada said... Reply To This Comment

hp dah tukar baru. herm. OK. OK. (seperti sadis) JEALOUS ok! haha

cik botoX said... Reply To This Comment

-->megi: nnti amik nom mak k...g tepon mak..nnti mak bagi hp baru..=)

-->nada: hahaha...nak wat cmna..mak aku nak bagi..aku trima seadanya..=)

cik botoX said... Reply To This Comment

-->megi: nnti amik nom mak k...g tepon mak..nnti mak bagi hp baru..=)

-->nada: hahaha...nak wat cmna..mak aku nak bagi..aku trima seadanya..=)