ads

Tuesday, January 05, 2010

nafsu nya mmbuak2....

susah btoi aku tngk banyak sngt ragam manusia....kalo xdak kena mengena ngan aku xpa...ni x....ade bau2 tembikai susu plak..adeh...susah jugak kalo ragam nye tu ikot perasaan dia yg slalu perasan n nafsu yang mmbuak buak tu...


baru boley bejalan, baru lpas merangkak, maseh tejatoh terduduk, hg da belagak diva...ala2 da kucin-jalan bertahon2....

mcm mana aku nak tegoq pun tatao...okeh2...aku kan profesional (ok..sila tampaq aku laju3...)..


nak tinggi suara hg da tahap x-minum-susu-ibu....

nak marah terok3, IQ tinggi dari aku....

nak cakap smbil belai2 kepala hg, stgi hg pijak kepala aku...soo cmna???

aku bkn sapa2 nak tegoq hg salah @ btoi..tpi at lis, consider la sama teman2-minum-se-straw ng hg tu..aku bkn teman2 rapat sampai tahap dok bawah ketiak hg tu...tpi aku turut terkena tempias amilase hg....fuh..sedikit kecil hati ku dibwat nya....


tapi tidak mengapa...kata mak aku yg cool,
"limau purut tiga rangkai, ada mulut xdak akai..."



notatapakkakikutuku: sila renung2 kan kata2 hikmat mak aku sekarang jugak!! hahaha

3 luahan perasaan =):

wanhairi said... Reply To This Comment

sangat laaa terseksa aku baca coz terawang awangan n xtaw sape... xleh nak byang...

megi said... Reply To This Comment

ni ditujukan kat sape nih...
awak...
lepas ni kan...
letak sekepin gambaq..
wat line itam kat mate dia je..
huhu..
macam kenal macam tak kenal...
baru la org tak tertanye2...

cik botoX said... Reply To This Comment

-->megi:huhu...xleh..
org ni kne censored kat merata2..sbb kalo ltk kat mata dia ja pun owg tao...

-->Q:u know him..oopppsss....tanya as