ads

Saturday, March 13, 2010

kucin terbang dan pakcik topi yg gila...

haa....cerita ni la aku tngk tdi dngn cik megi...b4 2 aku g maen tembak2 ngan cik megi..huhu...at lis that game make him smile...
ni kekasih lama aku....sebb dia terlalu ramai peminat..aku lepaskan je la..aku tamao peminat2 dia jeles kat aku nnti, xpasal2 aku kena simbah asid ka, pancit tayar moto aku ka, tuang cat kat bug ehem2 aku ka...no3..that'll never happen...xkan la aku nak risk my properties sbb si joni depp nie...ape kelas...(haha...padahai lam ati cair kot tngk mamat nie) so aku lepaskan la dia..fair kan..haha..(tolong tampaq aku laju2)


ni la kak elis yg belakon tu...dia ni dlm cerita tu reja tukaq baju jaa...tpi aku paling ska masa dia tak pakai baju diberi baju kat istana makcik merah menyala....hahahaha.....
ni mak cik putih melepak.....dia ni nak tngk teleskop pun pusing 360 degree kali 4 ...hahaha.. kejadah laa....best gak dok gelak kat makcik nie....
ni mak cik merah menyala...dia nie, pantang silap skit...reja nak pancung kepala jaa...hahaha...dia jeles org ada kepala normal..sbb kepala dia besaq...dia ni kakak mak cik putih melepak...

las but not lis.....i love dis cat damn much...sbb dia ada stripes biru...pastu dia boley terbang2...hahaha....tpi senyum dia agak scary....hahaa....tngk la wei...

rating aku???

4 sengah dari 5...hahaha......

okeh selamat menonton...

8 luahan perasaan =):

SYAFIQAHSALEH said... Reply To This Comment

nak tengok gak :)

dina diana said... Reply To This Comment

tak sabar rasanya nak balik johor..

nak g tgk wayang cite ne..

kat terengganu takde wayang..

awk siap kasi 4 setengah bintang lagi..mesti bestkan cite ne..

nyonya penang said... Reply To This Comment

-->syafiqah: jom3.....g tngk sama2..=)

-->dina: ermm..utk masa sy..best..sbb saya suka fantasi..=)
utk org laen tatao la...xpe2..nnti balik johor tngk k..nnti boley cerita2...=)

nada hanis said... Reply To This Comment

saya nak tgkkkkkkkk!

sakinahshakur said... Reply To This Comment

kamu buat saya rasa macam nak pegi tgkkkk

macam best ! ^_^

nyonya penang said... Reply To This Comment

nada: p la tngk nada ooii...giant tu dekat jaaa...

sky: not bad try again..=)

a l i a a z w e e n said... Reply To This Comment

dem!
best syial cita nih!!
i <3 Mr Hatter!
terbaek r.~ :D
yg lawak tu, babi tempat letak kaki.

nyonya penang said... Reply To This Comment

hahaha...maen dengan makcik yg merah yg gila tu...
hahaha..
i told oredi...best kan...

yeah...snyg ketat2 kat joni depp...