ads

Friday, May 14, 2010

2 keping hamster salai..nyum2...=)

salam...

hari ni aku nak berceloteh tentang dua makhluk tuhan paling aku geli nak pegang...hahaha...

b4 g sabah, cik bee dan cik mirul telah pergi honeymoon di pangkor maka depa pun tinggal kan anak2 depa dekat aku ngan wawi....
anak2 mereka x laen x bukan 2 keping hamster yang disalai dan diletak sos cili thai...
fuh lazat gila...
hahaha...
anak cik bee nama noty, anak cik mirul nama pa ntah..aku lupa..sooo aku letak nama senirik..aku namakan anak cik mirul, obes (sebab dia gumuk dan obessiti)...hahaha...

maka bermulalah kisah...

dengan bekalan makanan (kuaci sebungkus, kubis sekubis, epal sebijik) yang diberikan oleh parents mereka, aku ngan wawi jaga depa macam anak hamster...xkan mcm anak kami kot..kan wawi...

inilah cik noty...
nama: cik noty..
makanan kegemaran: ayam masak merah...
sayur kegemaran: kubis...
buah kegemaran: epal..
berat badan: standart hamster...
hobi: buat sepah atas meja aku...
cita2: peragut dan penyemak umah...



ni pulak cik obes....
nama: cik obes...
makanan kegemaran: kuaci...
kerepek kegemaran: rempeyek...(rempeyek aku habeh dikunyah nya)
hobi: makan...sbnaq nya dia ni pantang bagi makanan..makan ja reja dia..
berat badan: 3 kali ganda cik noty...
hobi: exercise malam2 buta (kaco aku ngan wawi nak tidoq)
cita2: ahli bina badan...

hari2 aku ngan wawi sangat indah ditemani dua ekor makhluk nie...=)

dan....

disebabkan dorang jugak la...keinginan aku nak bela ikan semakin membuak2...tapi hampa tao ka aku nak bela ikan apa???
haaa...
kalo ampa nak tao tnggu kat post seterusnya sebab aku sngt memerlukan bantuan ampa untuk mendapatkan ikan ni...

till then...
jumpa d post seterusnya...=)

3 luahan perasaan =):

WZulhilmi said... Reply To This Comment

jgn ikan keli sudah.hahaha :)

mCsh0rtY~ said... Reply To This Comment

sy tao..awk nk bela ikan nemo kan dear..=)

cik botoX said... Reply To This Comment

wzulhilmi:hahaikan keli bakaq...fuh sedap2..

as:a'ah...=)tpi susah nak bela..uhuhu..