ads

Thursday, June 24, 2010

entry x berfaedah...

salam...

aku buat entry nie sebab terdesak okeh...
aku jarang buat entry x berfaedah nie...
okeh2..aku bukan sangap sngt pun....sudah3....

hari nie, jiwa aku , nafsu aku, untuk keluar membuang masa membuak2 bagai nak gila....
tpi..nak dijadikkan cerita...dua2 reta kosong kat garaj...
apa kau ingt aku suka naek kuda??
kereta kuda pun aku xnak...lambat...

bila nafsu aku membuak2 mcm nie la, reta xdak plak...
huuhuhu...nak keluaqq...!!

aku terdesak nie..tolong3...
weii sapa2 ada reta? mai amik aku SEKARANG!!
huhuhu..
bila tarikh nak bukak sem maken dekat,
 aku maken naek rimas, x tentu arah dan
macam2 laa....tolong.....

huhuhu...aku nak seru mood nie..
MMOOOOOODDDDDD!!!

wei..mai amik aku sekarang (untuk sapa2)
sekian...

8 luahan perasaan =):

Kanda said... Reply To This Comment

takut nak naik sem.. makin pecah kepala..byk cabaran...hu

FyZa said... Reply To This Comment

ok2..tunggu2..satg fyza p ambik kita mkn kat kiosk ek..keh3..;p

cik botoX said... Reply To This Comment

kanda: huhu...2 la pasai...adeh..maleh nya..

fyza: hehe...okeh saja...=)

Fathiah Farid said... Reply To This Comment

waa..nice header la!suke2!!!

1khw4n said... Reply To This Comment

kanda:kalau tkut nk naik sem..turun sem la..hahaha...
cik botok:buat la entry yg berpaedh plok....hohoho

cik botoX said... Reply To This Comment

fathiah: thanks dear...ur header pun comel..kaki2 u..=)

kuwe: weiii..aku xdak ilham la...aku tengah kebuntuan nie..

Kanda said... Reply To This Comment

cik botx, entry si kuwe tu berfaedah ke??? hehehehe

cik botoX said... Reply To This Comment

hahaha...kanda..kita 2 j atahu...xleh heboh2, berfaedah ke tak..
kang terasa hati..haha