ads

Friday, June 11, 2010

maseh hancur hati..


salam...

ya..saya x nak angkat muka..saya malu dengan pointer saya..
saya malu dengan diri saya sendiri...
terima kaseh untuk mereka yang maseh percaya saya akan boleh buat lebih baek..
saya maseh percaya ka?
mesti..sapa lagi nak percaya kita melainkan diri kita kan...
saya maseh dalam mood frust...
saya maseh dalam mood mencari kekuatan...
saya maseh dalam mood mencari ketenangan...

..::selamat malam::..

11 luahan perasaan =):

mCsh0rtY~ said... Reply To This Comment

syg,,frust tu boley..tp jgn lebey3 ea..sy tao kamo mampu buat y lebih baek lagi kan..we still hv 4 more sems to go kan,,yakin pd diri okeh..chill out dear~ =)

cik botoX said... Reply To This Comment

huhu..thanks yg...tpi nie yg paling terok sy penah dpt sepanjang hidup..huhu...tatao cmna nak gtau mak..

Lt. fDanialz said... Reply To This Comment

there are long way to go jack.. panjang lagi perjalanan kita..
kadang2 aku rase nak jer grad time dak2 pure math grad[taun depan]
pastu leh terus sambung master cepat sket..

Kanda said... Reply To This Comment

tak seteruk pointer saya kot.. =)

lumut said... Reply To This Comment

gagal sekali bkn mkna gagal slamanya..=)

FyZa said... Reply To This Comment

syg..sbar k..dont giv up..cuba lg pas nie..=)

Kanda said... Reply To This Comment

betul ckp mcshorty...
cik botox, bgtau je mak.. berani kan diri..
kanda dah bagitau dah mummy n ayah.. huuu...

cik botoX said... Reply To This Comment

danny: a'ah..aku dok tngu bila nak grad..but then..nnti mesti rindu time2 cmnie kan...

kanda: entah la kanda..kita sama rasanya..hermm nnti la sy bagitau mak...sy maseh mencari kekuatan..

cik fyza: thanks dear...i won't give up..=)

cik botoX said... Reply To This Comment

danny: a'ah..aku dok tngu bila nak grad..but then..nnti mesti rindu time2 cmnie kan...

kanda: entah la kanda..kita sama rasanya..hermm nnti la sy bagitau mak...sy maseh mencari kekuatan..

cik fyza: thanks dear...i won't give up..=)

Cik Nad said... Reply To This Comment

masih jauh lg pejlnan cekgu..
gagal sekali bukan beerti gagal selamenye...
cekgu harus kuat hokehh!!

beruseheee! gambatee! :D

cik botoX said... Reply To This Comment

thanks cik puan..=)