ads

Tuesday, June 15, 2010

sesi jawab tag..part 1..

tag by CIK PUAN..=)

 1. Apa yang bermain di fikiran anda sekarang?
......bila nak habeh cuti?? bila en. selotape nak masukkan dwet?? di mana cik megi aku yg dah menghilang beberapa hari tanpa khabar?? sihat ka dia?? hey anak kuceng...saya risau nie....tolong bagitau sy awak kat mana....

2.Apakah nama samaran you all?
.....adila, dyla, linda(hahaha...hanya memory)..cik setiausaha...

3.Berikan 3 orang yang you all sayang?
.....harusla family aku, sahabat2 se gossip aku, cik megi yg menghilangkan diri...=(

4.Panggilan untuk "si dia"?
.....mana boleh habaq...haha..satgi hmpa p pngl dia...ok la ok la..aku habaq...xyah la dok kelupoq...aku pngl cik megi la..haha.....lagi aku pngl en. manis hati, anak kuceng, en. manager, dan dan....haha sudah2....bnyk sngt...

5.Hadiah yang you all impikan daripada seseorang yang istimewa?
.....tatao...bagi je la apa pun aku amik ja..jgn  bagi penampaq dah, 2 boleh bawak gaduh beb...

6.Blog yang mane yang you all suke visit?
....semua yg aku follow..=) kalo x suka bwt apa aku follow n visit selalu kan..=)

7.Tag kepada 15 folowers korang
as
is
Q
nada
sky
are2
fyza
dll...haha....


3 luahan perasaan =):

Unknown said... Reply To This Comment

klu nk wt gak boley x???hehehe;))

nyonya penang said... Reply To This Comment

bwt la syifa...=)
boleh3...

Unknown said... Reply To This Comment

oh.
tq!! ;))