ads

Friday, July 02, 2010

contest gadis paling comel..




nurain hasan
 
syarat2 nk join contest nei senang jek..

1.terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. hak hak hak. 

2.perlu lah menjadi followers saya yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage saya sekali pun ok what. thehehe...:)

3.letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINI mungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..!

4.buatla entry khas untuk contest saya ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest saya ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar saya itu.perletakan banner contest di side bar adalah tidak wajib.terpulang mahu letak atau tidak :)

5.di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan saya ini :: apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye..
ok nti lynn akan selitkan jawapan tuk soalan cik ain tuuuu. ape benda comel yg lynn ske ek??

6.tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu ya??!
 
contest bermula : 21 JUNE 2010 hingga 21 JULY 2010.
----------------------------------------------------------------------------------------------

okeh..aku telah di tag oleh k.lynn..=) tengkiu k.lynn comel...=))

dan pic aku yang aku pertaruhkan ialah...


nie pic amik masa tengah busy2 kat bilik meeting..okeh harus ke pakai earphone masa meeting..hehe..
saya tatao la pic sy yg comel tu mcm mna....tpi ok kot yg nie..=)

dan2...
soalan nya..:: apakah benda comel/cute yang anda suka?
yaa..ini dia...nie la keta hot wheel pemberian cik megi tersayang...ya..aku gila kereta VW...dan buah ati pengarang jantung aku pun bawak VW yg comel yang diberi nama "bug comel"..soo...dah sah2 kete nie la benda paling comel aku suka...x beli teddy bear kat aku pun xpa..jnji beli  keta VW..hehe


n last but not least...aku akan tag...........................

owh cik fyza (cik ke)...hehe..=)

dan aku akan bagitau cik fyza esok k..=)

4 luahan perasaan =):

FyZa said... Reply To This Comment

eh 1 g..gud luck ok..kamu mmg comey!

p/s : jom sr? hehe

FyZa said... Reply To This Comment

wah kena tag masuk kontest lor...hehe..tengq..;)

anassuhada said... Reply To This Comment

huwaaaa... i pon suke lah kete kete u tu... comel.. i pon gila VW tau.. comel. mini cooper pon comel. i likeeeee!

nyonya penang said... Reply To This Comment

cik fyza..u r most welcome..=)
hehe buat contest comel2 ye..

anassuhada: is it?? waa....best nya...susah nak carik gurl yg suka VW..hehe..