ads

Monday, September 20, 2010

zip ur mouth..

assalamualaikum...


kembali sudah aku kat kolej yg terchenta nie..
dan..aku terbabas tido lalu kelas kul 8 jugak terbabas..
i sleep A LOT!!...
yaa..dari dulu lagi...tapi..
sekarang da bertambah2....
n i think, i talk less...
ntah la..mungkin..
aku dalam proses kembalikan mood nak stadi..


raya tahun nie, aku rasa mcm xraya..
dwet raya yg dapat pun maken berkurangan..
tuu salah satu sbb kot..


bila raya nie, semua org ada mcm2 menda baru...
baju raya 16 pasang baru2..
kasut raya 4 pasang baru2...
dwet raya yg banyak, baru kuaq dari bank...


aku?
haha...baju raya aku dah 2 hari lagi nak raya..
baru p carik..mujuq ada..kasot pun sama...
mujuq beli jugak kan..kalo ikot kan hati..
aku tamao beli pun baju raya..
kesian kan puan radziah beriya iya nak pakai kaler peach...
aku pun gagah kan jugak la p carik...


owh..x lupa jugak..
penyakit baru di hari raya tahun nie...
tiba2 aku di isytiharkan ada gastrik...
dugaan kan...
owh..aku rasa aku kurang bercakap..
sbb bnyk sngt nak kena pikiaq..


masalah??
sapa ja yg x dak masalah..
tipu la wei...
kadang2 sampai penat nak pikiaq.

masalah baru...
aku ingt dalam drama ja jdik masalah2 cmtu..
rupa2 nya sekali timpa kepala aku...
haa...baru rasa nak terduduk mengadap tuhan...


ok la...aku maseh dalam mood ting tong..
nnti aku share review pasai resident evil ngan cita devil k..


aku nak p carik mood yg hilang...


till then

7 luahan perasaan =):

1khw4n said... Reply To This Comment

cuba ko cari kt celah2x longkang tu..rasenye ad mood ko kt c2 kot..haha

cik botoX said... Reply To This Comment

bukan hg ka curik...
ingt aku tatao...

hiro said... Reply To This Comment

oittt..hiiii..nk babel xleh?

elmo blurb said... Reply To This Comment

macam mana nak carik mood tu balik? tskk. :'(

wanhairi said... Reply To This Comment

OPAHHH

mira ellyna said... Reply To This Comment

sbr cik botox

cik botoX said... Reply To This Comment

hiro: woo...apa? haha

elmo: tu la..sedang bwt research..nnti da jumpa sy inpom..hehe

Q: moyang ku intan payong!!

mira: thanks dear..