ads

Thursday, November 11, 2010

cik megi-MIA!!

cik megi- MISSING IN ACTION....(apakah?? MySpace)

ini adalah perbualan singkat antara cik nyonya dan cik megi yg saja aku letak kat cni bagi mengurangkan kerinduan aku tahap melampao lampao kat cik megi yg tengah MIA...MySpace

cik nyonya: wei kenapa kami asek mimpi ampa tinggai kami?
cik megi: kami tinggai ampa sebab kami nak p toilet sat...
cik nyonya: tipu..
cik megi: betoi la..ampa jaga dari tidoq sblum kami sempat balik dari toilet..
cik nyonya: =) 'patotla....' (ckp dlm ati)MySpaceMySpaceMySpace

perbualan seterusnya terpaksa dirahsiakan kerana ada hal berkaitan maya karin...

to maya karin: sy doa awak cepat2 kawen....hahahaha =) MySpace

sekian saja dari saya, entry yg aku rasa cik nyonya ngn cik megi ja paham..haha..
no explanation provided, take attention plz..








**tolong jgn fhm entry nie, kerana ini entry saket dan rindu...

5 luahan perasaan =):

QERY HASAN said... Reply To This Comment

aku tatao nak hapdet pasal pa..

nyonya penang said... Reply To This Comment

hapdet lah tentang helmet dimasuki air..

QERY HASAN said... Reply To This Comment

jom join contest yg saye tag.. mudah je...huhu.. sila ke blog saya untuk tengok... serius senang giler http://wamozuwaha.blogspot.com/2010/11/giveaway-domain-from-melromeocom.html

B A Z L I said... Reply To This Comment

xdk kemahiran insaniah nk membuat post yg menarik
hehehehee

nyonya penang said... Reply To This Comment

Q: nnti wei..aku maseh berjuan untuk proposal FYP ngn real..

bazli: jeles arr atu..haaha...