ads

Sunday, November 07, 2010

santapan mata lagi.....

salam...

ya kanak2 sekelian..seperti yg dijnjikan...
ni la gambaq  masa aku teman cik megi p FRIM tuh...
fuh..hutan ditengah ibu kota...
mmng pokok dia nallaaaa punya besaq...
jadik..ini santapan mata untuk hari nie..
aku nak smbung stadi pulak...
(hhuhu..blh pecaya ka..)

pokok ni gila punya besaq...
siap ada batu nisan lagi sebelah dia..haha..
(sbenaqnya penanda kat pokok)



abaikan sesuatu berwarna putih di bawah kanan...
nmpk aku kecik gila...
wuhuuu...itu adalah model x bertauliah..
sila jangan hire dia bekerja sebagai model...

dekat bebenor la plak muka aku yg berjerawat dan gelap itu...
sila fokus kat dedaun pnjg yg comel itu okeh..


taraaa....gila ilusi optik gmbaq nie...
aku yg gemok mcm tong dram nmpk slim auww auww...
haha
uuuuu.....ala2 bangunan berhantu gitu..haha

taraaa again..=)
ini fotografer sy merangkap buah ati pengarang jantong hati limpa peparu....
sudah2..aku dah melalut...
ini cik megi aku..**ehem2...


taraaa.....cik nyonya yg sepet...
OMG!! tapi muka aku x erat2 cina pun..
aku melayu tulen..(yaka)
aku rasa cmpuq siam skit..xpun kemboja...haha


eh..tiba2 ada makanan...haaha
setelah penat berfotoshoot, cik megi mmbawa aku ke scret recipe...
owh spagethi ku yg lazat...
mknn kat atas nie nama viatnamese bla3...
haha..lupa nama...

okeh..itu saja dari sy...
sekian....
wabillahitaufiq wal hidayah..
wassalamualaikum
warahmatullah hi wabarakatuh....

14 luahan perasaan =):

QERY HASAN said... Reply To This Comment

pegi tadi ka??

nyonya penang said... Reply To This Comment

minggu lepas la....
haha

QERY HASAN said... Reply To This Comment

mau makan banana split..

nyonya penang said... Reply To This Comment

lepas exam..
aku da batuk3 da nie..

Nadia Adnan said... Reply To This Comment

cekgu lawa berbaju puteh ;)

btw nice pics yaw!

nyonya penang said... Reply To This Comment

owh toche sifu...=) auww...haha

Zezebel said... Reply To This Comment

Salam Kenal dari Sabah.
Memang best kan dapat dating jalan-jalan dalam hutan.

QERY HASAN said... Reply To This Comment

apa kaitan ngn batuk?

nyonya penang said... Reply To This Comment

zezebel: salam kenal jugak..=) a'ah..sngt best..sejuk....

enchek Q: banana split mengandungi eskrem yg lazat ye...maka akan menambahkan batuk aku...xboley2..

Teacher Hafizah said... Reply To This Comment

nyonya penang,
frim tu dah dekat dgn akak :)

♥ Cik Puan Pinky ♥ said... Reply To This Comment

stress nampak makanan.
lapar niiiiiii
T__T

nyonya penang said... Reply To This Comment

cik fiza: yaka?? nnti kalo nk g sana lagi sy roger...wuhuuu...

cik ♥cutebabygirl♥: sbr2....hehe jgn stress2...

FyZa said... Reply To This Comment

huhu tnggi bebeor pokok2 samapi kamu nmpk kecikkk ja..ehem date ngan si dia ye..;)

nyonya penang said... Reply To This Comment

cik fyza: haaa tao x pa...hehe date smbil keja..hehe...2 in 1..