ads

Wednesday, January 05, 2011

bila 6.30pagi=1.50 pagi...

salam...


hye semua...apa kabar..selamat pagi... sngt segar bukan dengar bait2 kata2 aku... mana taknya, akibat dari hujan lebat, kilat sabung menyabung, semalam pulak tertidoq jam 3 pagi la katakan... penat main boling ptng tadi.. (dpt highest la katakan...enchek Q sila amik perhatian..haha) setelah maghrib nak beransur pegi tadi, aku telah syahid di atas katil bersama selimut kesayangan ku, enchek gary, puan pinky dan enchek chub2..... wutthefishcake-goreng-rangup2 kan....


setelah itu juga, tepat jam 1.50 pagi, aku membuka mata...owh, aku rasa awal nya aku bangun... nak la pulak msg enchek mimos, arini kelas pukul berapa...dengan harapan supaya jam menunjukkan 6.30 pagi....tapi..sangkaan aku meleset dan tersasar-sampai-jatuh-parit....apa??? jam kat hp aku yg cikai ni telah menunjukkan 1.50 pagi....biaq betik....


lalu...ada 2 msg di kaca hp cikai....owh dari enchek mimos dan abe mey.. oopss....haha.... maaf kok, gue bobok nya lagi ngak sedarin...ampun buk, ampun mas....maka dengan itu, sekarang aku sudah x boleh tidoq..wuwuwuw....sapa nak teman aku nie...kol cik megi, huhu, dah tidoq....sori...kami x sempat bercerita ngan ampa...


aku pikir punya pikir...sekarang aku da tatau nak buat apa....aku nak g mandi, dan......ooo-emm-gee...isyak belum ku kerjain lagi......maka...chiow....


selamat maju jaya kawan2...
murah rezeki...
di panjangkan umur...
(fine..aku da mkin melalut)


quotes 4 2day: kura2 dalam sudu, pura2 dalam apa??...haha...jwb jgn x jwb..


till then..
salam..

0 luahan perasaan =):