ads

Tuesday, March 01, 2011

macaron oh macaron..=)

salam..=) =)


hahh..sekali dua aku bagi senyum2...hari nie mmng best...hahaha....bahagia gila nie..apa? bukan sbb nak kawen dah la...kawen lmbat lagi..tapi kalo nak cepat pun boleh jugak...hehehe(gatai2)..


tadi abeh kelas terus heading 2 library..asement wei..bertimbun..nak senyum pun x sempat la punya nak bagitau bz nya..tapi tiba2 cik B kol mimi nak ckp ngn i, bagitau ada pos laju smpai kat opis..apa lagi..memang x di sangkal lagi..MACARON pujaan hati telah sampai la tu...


japg aku tunjuk pic2 macaron yg baru sampai k..=) sebelum tu, aku nak bagitau kat mana aku beli..haa..on9 ja..dunia dihujung jari kan..aku beli macaron yg comel lote tu dari CIKMIN (klik la kalo nak rasa kehebatan macaron cikmin) boleh add FaceBook (klik FB cikmin macaron)  jugak..dun wori..walaupun sy di selangor, cikmin sanggup pos dari pahang..haa..mari kita lihat macaron yg comel dari cikmin..=)




haaa..nie masa panas2 lagi baru amik..teruja okeh bila tngk..=)

tngk packaging dia..sngt neat..so peratus utk macaron yg comel utk retak adalah berkurangan..=)

tadaaaa..=) eh xnmpak lagi macaron yg comel..

haaaa.....tadaa...=) ini lah dia macaron yg comel, colourful dan lazat itu..

okeh..susun2...tahan nak mkn...tangkap gmbar dulu..=)

macaron tower...=)

dun wori..yg retak tu sbb aku ganas sngt masa nak buat tower kat atas tu..=)

maka..mari lah pesan macaron banyak2...=)
sedap, lazat, melting, sejuk2 skit...
kalo x percaya sila rasa sendiri...

okeh semua..hingga berjumpa di lain hari..

3 luahan perasaan =):

loading said... Reply To This Comment

uih~~sodap kah??ade lebih x??nk rasa 1..hehe

cikmin said... Reply To This Comment

salam..makasih atas entri ni...

cuma agak curios..kenapa baru sampai hari ni???? boleh sms cikmin tak nama adik..nanti nak pi "skool" abang gdex tu...

nyonya penang said... Reply To This Comment

enchek loading: sila bawak SMB..nnti sy bagi macaron..haha

cikmin: okeh..=) nnti sy msg cikmin..