ads

Wednesday, August 24, 2011

rutin setiap tahun..=)

salam alaik..

=) macam mana puasa? haaa mesti hampa dah otw mood raya kan..sabaq2....ahaha..ceh dalam dok sabaq2, aku yg dah siap beli baju raya..miahaha..so macam mana shopping raya? ala kadar saja okeh..jgn membazir... (tiba2 aku rasa aku mcm ustazah.) ok la ok la..soo...baju kurung brapa pasang? jeans? blouse? shawl? accessories lagi..kasut? beg? wahhh serba baru nampak..haha...so..mari tngk macam mana aku dan kekasih kekasih aku bershopping..haha (bila aku ckp kekasih2 tu x termasuk cik megi okeh..hehe) cik megi tu buah ati..hehe..

okeh2..mari tngk santapan mata ini..

Place: mid valley
day: last saturday
featuring: nadaq, inaq, anem si sutun dan cik nyonya yg sudah x bernafsu shopping-sakan...-_-"
alatan menangkap: nikon D5100

aku malas nak letak caption..dan malaih jugak utk aku menyusun mengikut aturan masa..maka pandai2 lah meneka..haha...





































last picture, toilet pun jadik..lagi banyak cermin lagi umpphhh..haha
dan ini yg sering berlaku bila perempuan berjumpa, salam hugs and kisses..
=)
ini la kekasih2 i...

till then..

0 luahan perasaan =):