ads

Sunday, September 04, 2011

raya raya raya..=)


assalamualaikum...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..
so..here come the pictures for hari raya..
sila2 lah tngk..=)

owh..btw...tunggu next post okeh..aku nak post pasai tragedi 2 hari sebelum raya beserta gambaq sekali..=)

haa....ini lah cu aku..=) owh...memandangkan aku beginner lagi dalam photography nie..cu aku la sifu aku..haaa x sia2 kan....

mengapa begitu blur di belakang sana?

hantu laksaaaaaaaaaa!!!

ini hanya lakonan semata mata..miahaha

riak3...aku tangkap nie..haha

harry potter penang maiiii....

yg belakang terlebih expression, depan plak??

3 beradik....

ini jugak lakonan...

tiga teruna pingitan..haha

hehe...she's so sweet...

at mimi's house..

haha..ini mak datin okeh...mak su aku..hahaha

walaupun muka mereka agak berbeza tapi mereka adalah anak dan mak..haha

yes3...kesepetan aku bukan sahaja diwarisi oleh nenek aku tapi mak aku..haha


menunggu rendang itik..haha

haaaa engkau...bila aku dah mengadap tu mmng tak nampak kamera dah la kan..haha



tediaaa....gambaq penghabisan adalah gambaq aku tengah melantak rendang itik..haaaa.......sapa x berani makan itik..angkat tangan..haha..(aku nmpak adik aku angkat tangan..haha)..

ok.. till then..

2 luahan perasaan =):

Iskandar Shah said... Reply To This Comment

Nice pic... :) Selamat hari raya Dila... :)

nyonya penang said... Reply To This Comment

tengkiu is..=) selamat hari raya...