ads

Wednesday, June 20, 2012

6 bulan akhirnya jadik cekgu praktikal

salam alaik..=)

6 bulan = setengah taon..
selama tu jugak aku tinggal nyonya penang..haha...bz doin' nothing again..haha...
aku dah nak abes stadi..tinggal praktikal ja...

eh lupa nak bagi tao..sekarang dah cekgu nyonya....=) aku ajar math form 4 ngn fizik form 4...stress bukan dengan student ja, tapi lesson plan pun tension...bila praktikal nie lesson plan semua nak detail..kau gila lesson plan aku sampai 12 pages utk double period...

haiyyoo..nak print pulak kan..dah la printer buat hal..aku pulak jaoh di melaka nie hoii..huhu...so tu saja perkembangan aku buat masa sekarang..

lepas nie aku nak cerita pasai student aku yang penohhhh dengan kerenah...baru semalam aku setel budak bertumbuk...haha..nnti la cerita..aku nak sambung buat lesson plan...

doa kan aku boleh harungi praktikal nie dengan jaya nya...aku x mintak menda lain..aku mintak doa ja..xpakan...=)

till then

-cekgu-

0 luahan perasaan =):