ads

Sunday, May 16, 2010

aku nak bwt entry slamat ari cekgu jugak......

salam....

wahai kawan2 sekalian..
ingat dak ampa yang berjaya nya hg sekarang atas jasa cekgu2 hg dulu..
owhh..sangat tacing ayat aku...


aku sngt berdoa nnti aku xdapat anak murid macam aku senirik...hahaha.
why3??
ish....nakal trok...
bila ingat balik..kesian kat cekgu2 aku dulu..huhu...
bila hari guru menjelang tiba...mula la aku nak mengimbau kenangan time dolu2....


sebelum aku bercerita lebih lanjut, disini saya cik botox..
ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU untuk cekgu2 aku kat
:

-->taski abim
-->Sek. Keb. Tasek Gelugoq
-->st. george's girls' skool
-->mrsm pendang
-->matriks penang
-->upm

eh...banyak bebenor tempat aku belajaq...xterhitung dengan jari kaki dan tangan aku nie cekgu2 yg ajaq aku...owh...btw..mintak maap untuk semua cekgu..sy ni jenih susah ingat nama..kalo tngk muka, sy kenal la..weee....=)

hahaha...menda yg aku nak cerita mungkin agak normal bagi semua org...dan jugak aku pun rasa normal masa hari kejadian..bila pikiaq2 balik...malu wooooo....


cerita nya apa...???
membebel ja aku nie..haha...untuk cerita yang hot nie...kita tngu entry nnti k..=)
entry nie khas untuk cekgu2 yang da banyak rotan dan denda aku dulu...ngeh3...=)


SELAMAT HARI CEKGU!!!

0 luahan perasaan =):