ads

Sunday, June 27, 2010

entry kecur air liur...*wink2

salam...


di malam yg hening nie..stop!! pagi sudey...adoi...mcm ni la aku tiap2 hari...tidoq lepas subuh..bangun!! maleh nak bagitao...tpi bila malam maken melayut, melarut , mengambang, mambang, ala bagai2 la hg ni dyla..perot aku berkeroncong lagu, "ikan di kuali, ayam bergolek, dalam periuk bikin santapan" haa kau..aku mmng lapaq terok nie...


tiba2 aku teringat ayam golek yang tengah panggang, direnjis2 ngan air peraman, di letak dalam pinggan, di hiris nipis2, di cicah ssos buatan sendiri, nganga la pulak...dannnnn...nyumm2..OMG!!







meleleh dah ayaq liuq aku...huhu....


eh..disebabkan aku dok buat entry ayam golek nie...aku nak tanya ampa, kenapa kalo org yg dok p puja2 yg khurafat dan syirik 2, selalu bwk pulut kuning ngan ayam golek???


kenapa x bawak spagethi ka, lasagna ka, kek choclate indulgence ka...(meleleh lagi)...tolong bagitau aku jawapan dia wei....aku maleh nak kaji menda nie...aku kaji menda2 berilmiah, shopping2 n beauty thingy ja..haha..


tolong ya tinggalkan jawapn anda kat ruangan Luahan perasan Perasaan kat bawah nie..
toche..=)


owh..sbelum terlupa..aku suka strawberry parfait kat TGI friday...oppss..tiba2 ada pic yang mengiurkann.....layan kan je la yer...=) *wink2..



yg nie yg betoi nya..yg atas tu nak tambah ayaq liuq yg meleleh ja..=)
hehe...okeh..selmat meninggalkan luahan perasaan..=)


pic dari pakcik GooGle

8 luahan perasaan =):

wanhairi said... Reply To This Comment

gemuk sudahhhh mkn byak2..

wanhairi said... Reply To This Comment

gemuk sudahhhh mkn byak2..

cik botoX said... Reply To This Comment

hahaha...
xpa nnti balik sana takot x sempat makn..=)

adiezaqistina said... Reply To This Comment

SEDAPNYER..BILER LER IBU DINI NAK BUAT AYAM MADU....

cik botoX said... Reply To This Comment

heheh...buat2..=)
tdi ckp kat mak, mak ckp nnti blh buat...=)

Lt. fDanialz said... Reply To This Comment

sebab 'antu' khurafat tu orang melayu jugak.. tak reti makan lasagna, spagetti, kek cokelat..

antu omputih jer yang makan
haha

cik botoX said... Reply To This Comment

haha..kira nya kalo org yg dok memuja tu kat negara omputih, kena bawak lasagna la jadik pengeras?
haha

Lt. fDanialz said... Reply To This Comment

haha boleh la.. antu omputih makan mekdi dan kfc jer