ads

Sunday, June 27, 2010

entry kilat...off~

salam...


nie entry kilat memandangkan my mam besar ada kat umah...tadi i bangun pun sebab hasil leteran mak pagi2...adoyaii..dah la tidoq pas subuh...


okeh...aku nak p tengok org berkira...bukan berkira yg kedekut 2..merisik la...sepupu aku...hehe..mak ajak..makan free lagi..sapa tamao...but damn...no baju kurung at oll...OMG!!


lari2...selongkar almari mak...weehuuu...ada baju kurung  biru....=)) even besar ngan aku, alaaa hentam je la....aku bukan cantek sngt pun nak pakai cantek2...


okeh GTG.....mak dah masuk dalam umah...


chiaoww...

5 luahan perasaan =):

QERY HASAN said... Reply To This Comment

nak tgk hang pkai baju kurung besar tuh!!! hahahaa

tehr said... Reply To This Comment

untung nye kamu
boleh pulak gilir2 baju ngan mak

...saya tak boleh
hu hu hu hu

nyonya penang said... Reply To This Comment

Q: hahaha..hg bab nak gelak kat aku mmng cepat noh..mujuq aku x tngkp gmbaq tadi..

tehr: besar la yg baju mak..hehe...tapi boleh la kalo urgent 2 kan..=)

Syue said... Reply To This Comment

sama laaa. haha. klu mak membebel-tak-hengat-dunia, terus mood nak tido balik hilanggg. ahahah

nyonya penang said... Reply To This Comment

haahaha..
betol2...=)
kena tido mlm karang plak..hehe