ads

Saturday, July 03, 2010

post emo sorang2, terbang2,,

salam..=)


owh terasa seperti lama x membebel panjang2 kan...untuk semua anda2 semua, follower ku terchenta, dan suma2 la, aku akan bawak kan satu lagi tips baru..apa dia?? owhh xleh bagitau lagi...sebab nya, skrang aku nak membebel panjang2 puas2..
nnti dah balik kolej aku mungkin x berkesempatan nak membebel panjang2, dan aku tahu aku hanya akan banyak BW ja...xpa kan?? hehe..


ermm...sebenaqnya maken hampir tarikh2 akhir aku kat penang nie, emosi aku mula la nak melayang ditiup angin kencang la, rapuh bak biskut hupseng la, terlebih gula macam cotton candies la, ala bagai2 laa...mana tak nya...nak balik sana sebab aku dah rindu terok kat cik megi n bug comel..huhu...adoi..dah dekat 2 bulan x jmpa..tapi syg nak tinggal katil yang empuk bak spring di sampok nie..huhu..best nya makan, tidoq, jalan2, on9..


best kan3!!?? haha..maka dengan itu tadi aku p berronggeng seperti biasa bersama itu cik olie molie lolie, cik pontianak, dan juga cik...err..apa yerk...cik e'ah la..dan enchek ayen....haha..dah nama pun pi sbelah pulau..xsah la x p pantai kan...dan ronggeng dan ronggeng dan ronggeng....


dan...
.
.
.
balik~


haha..kalo kat kolej nnti nak kuaq kena plan betoi2, xpun kuaq on the spot ja..hahaha...meredah itu komuter, bus, lrt, dan bau tengik dalam komuter..haha...


n i miss my college-mate, n my chentaku...A LOT!!


itu saja dari saya..tunggu post lepas nie..ada sumthing untuk dihebahkan..dan aku pasti sngt berguna....


till then..

4 luahan perasaan =):

Lt. fDanialz said... Reply To This Comment

haha tak miss coursemate ka..haha

nyonya penang said... Reply To This Comment

sama la wei..

Shah Scander said... Reply To This Comment

danny oi.. cikbotox miss kt i jorr... hahaha

nyonya penang said... Reply To This Comment

wink3..=)